Aviseringar
Rensa alla

Antisemitism på sidan.


Ämnesstartare

Hej.

Jag har inte lyckats undgå att denna sida är full av antisemitism. Detta tycker jag inte är ok, och främst är det den där lilla juden Dazed som bör bestraffas!


   
Citera
Ämnesstartare

Jävla jude du är ska anmäla dig för judendom


   
SvaraCitera
sincan

Om man är emot religion som sådant, är man således antisemit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

är man således antisemit?

Man kan vara semit utan att va religiös även om man oftast syftar på dom där diaboliska judarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Man kan vara semit utan att va religiös även om man oftast syftar på dom där diaboliska judarna.

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jude says what?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jude says what?

AHMEN DURÅ [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

AHMEN

Ursäkta men jag talar inte Hebreiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folköl och dunka dunka, kattmat och becquerel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jude jude kuken hänger ude


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
mynona

sincan:

Om man är emot religion som sådant, är man således antisemit?

dazed:

Man kan vara semit utan att va religiös även om man oftast syftar på dom där diaboliska judarna.

Israelerna kallar ju vad jag förstår även de arabiska muslimerna för antisemiter, vilket låter rätt konstigt med tanke på att både israelerna och araberna är semiter allihop. Jag tycker israelerna är ganska så mycket antisemiter själva[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag tycker israelerna är ganska så mycket antisemiter själva

Nej, då är de 'självhatande' judar, vettu


   
SvaraCitera
mynona

passaro:

Nej, då är de 'självhatande' judar, vettu

Jag tvivlar på att de förstår detta så som de vettlöst river sönder konstinstallationer i främmande land [no-no] Men så mycket skuldkänslor som tydligen ska ingå i den självplågande hebreiska traditionen så kan man ju fråga sig om där inte finns en hel del självhat [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

sraelerna kallar ju vad jag förstår även de arabiska muslimerna för antisemiter, vilket låter rätt konstigt med tanke på att både israelerna och araberna är semiter allihop. Jag tycker israelerna är ganska så mycket antisemiter själva

mynona:

Jag tvivlar på att de förstår detta så som de vettlöst river sönder konstinstallationer i främmande land Men så mycket skuldkänslor som tydligen ska ingå i den självplågande hebreiska traditionen så kan man ju fråga sig om där inte finns en hel del självhat

För förståelse för judarnas speciella ställning, skuld osv se mitt eminenta youtubeklipp. [smile]


   
SvaraCitera