Aviseringar
Rensa alla

Anura - fejk eller riktig användare?


Ämnesstartare

Undrar om Anura är på riktigt och vad ni andra tror. Själv är jag övertygad att han är någons fejkanvändare baserat på hans beteende. Det som talar emot det är att hans konto är registrerat för länge sen. Dock kan det ju vara så att någon kommit över kontot eller på annat sätt få tillgång till inloggningsuppgifter. Jag finner det svårt att se hur Anura kan vara en genuin person med alla hans ändlösa tirader av konstiga frågor och förväntningar på att UM ska säga åt honom hur han ska leva sitt liv.

Att anura är fejk är en magkänsla och inte mer. Ibland har jag fel.


   
Citera
Ämnesetiketter

tevepro:

Riktig användare (Du röstade på detta alternativ)

Det kan ni slå er i backen på!


   
SvaraCitera

den här är svår

har alltid tyckt att han ställer udda frågor etc men han har ändå känts äkta på något sätt
fram till nu när han gjorde blondin-tråden och lån-tråden. vet inte vad jag ska rösta [sad]


   
SvaraCitera

Jag svär på heder och samvete att jag är en äkta person och inget troll. Jag har sagt det flera gånger och har även bevisat det förr.


   
SvaraCitera

tevepro:

Fejk (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera

tevepro:

Fejk (Du röstade på detta alternativ)

man kan inte göra sådana här trådar om man inte är fejk!??????!????
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=328322


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag svär på heder och samvete att jag är en äkta person och inget troll. Jag har sagt det flera gånger och har även bevisat det förr.

Det finns ju ändå en del som tror att du är fejk. Varför tror du att det är så?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

man kan inte göra sådana här trådar om man inte är fejk!??????!????
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=328322

Så jag är fejk bara för att jag gör en sådan tråd? Det var i klotteravdelningen. Så inte jätte seriöst.


   
SvaraCitera

Anura:

Så jag är fejk bara för att jag gör en sådan tråd? Det var i klotteravdelningen. Så inte jätte seriöst.

Det tror jag inte.


   
SvaraCitera

tevepro:

Det finns ju ändå en del som tror att du är fejk. Varför tror du att det är så?

För att jag ställer udda frågor och kan bete mig väldigt konstigt och uppvisar en onormal osäkerhet?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Det tror jag inte.

Det var i klotteravdelningen. Snälla. Folk gör inte seriösa trådar där.


   
SvaraCitera

Anura:

För att jag ställer udda frågor och kan bete mig väldigt konstigt och uppvisar en onormal osäkerhet?

ja[crazy]


   
SvaraCitera

tevepro:

Fejk (Du röstade på detta alternativ)

Att han visat ett foto på "sig själv" är inget bevis. Kan lika gärna vara en random neger på facebook eller google

Edit: Missade att han postat en bild där han håller upp en lapp med sitt nick. Då är han nog riktig trots allt..


   
SvaraCitera

ehd igen:

ja

Jag kan förstå det. Ibland så "trollar" jag avsiktligt [crazy] Men jag är verkligen inget troll. Jag är så verklig man kan bli, jag har även bevisat det. Jag vet inte vad mer jag kan göra.


   
SvaraCitera

Anura:

Jag svär på heder och samvete att jag är en äkta person och inget troll. Jag har sagt det flera gånger och har även bevisat det förr.

ta en bild på dig med ett tangentbord på huvudet så tror jag på dig


   
SvaraCitera