Aviseringar
Rensa alla

Anura - fejk eller riktig användare?


Ganon:

Att han visat ett foto på "sig själv" är inget bevis. Kan lika gärna vara en random neger på facebook eller google.

Måste du använda det ordet "neger"?


   
SvaraCitera

tror han är riktig som trollar ibland


   
SvaraCitera

Anura:

Måste du använda det ordet "neger"?

Ja. Jag tycker om det ordet.


   
SvaraCitera

tevepro:

Riktig användare (Du röstade på detta alternativ)

Jag hoppas det åtminstone... annars är det en riktigt tragisk jävel som inte har något bättre för sig än att sitta och skriva allt som skrivs bara för att det skulle vara roligt, busigt eller... whatever. It is not.


   
SvaraCitera

Ganon:

Ja. Jag tycker om det ordet.

Det gör inte jag och jag blir ledsen när någon använder det mot mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Edit: Missade att han postat en bild där han håller upp en lapp med sitt nick. Då är han nog riktig trots allt..

Fast vad jag vet har det skett förut att folk har hållt upp lappar men fortfarande varit fejk. fejk i den meningen att personen som håller lappen inte är personen bakom kontot.


   
SvaraCitera

tevepro:

Fast vad jag vet har det skett förut att folk har hållt upp lappar men fortfarande varit fejk. fejk i den meningen att personen som håller lappen inte är personen bakom kontot.

Ja, men så sorglig är jag inte som lägger tid på att göra något sånt. Jag har faktiskt ett liv. Jag förstår inte varför jag skulle vilja fejka att jag skulle be någon annan hålla upp en lapp? Vad får jag ut av att fejka och trolla så mycket? [shake]


   
SvaraCitera

Anura:

Det gör inte jag och jag blir ledsen när någon använder det mot mig.

Ok, gå och gråt en liten skvätt så känns det nog bättre sen [smile]

tevepro:

Fast vad jag vet har det skett förut att folk har hållt upp lappar men fortfarande varit fejk. fejk i den meningen att personen som håller lappen inte är personen bakom kontot.

Har du något konkret exempel?


   
SvaraCitera

Det finns en person som pluggar samma saker, bor på samma ställe och ser exakt likadan ut. Detta avslöjades genom en nätartikel som någon postade här förra året. Följaktligen torde Anura vara på riktigt, om det nu inte är någon som parodierar honom... (men det scenariot kan vi nog utesluta).


   
SvaraCitera

Ganon:

Ok, gå och gråt en liten skvätt så känns det nog bättre sen

Du talar ofta om att din långa bann från UM var oförtjänad. Om du avsiktligt fortsätter att göra folk illa eller beter dig elakt, tycker du då inte att det är rättfärdigat att de bannar dig för gott?


   
SvaraCitera

Ledsen tevepro, menar inte att kapa din tråd eller så.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Du talar ofta om att din långa bann från UM var oförtjänad. Om du avsiktligt fortsätter att göra folk illa eller beter dig elakt, tycker du då inte att det är rättfärdigat att de bannar dig för gott?

Och folk undrar varför vissa tycker att han inte borde vara här :))))


   
SvaraCitera

Xisco:

Och folk undrar varför vissa tycker att han inte borde vara här :))))

Tycker det är tråkigt när vem det än är beter sig så. Det skadar så mycket. Antingen inser dom det inte själva eller så bryr de sig helt enkelt inte.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Du talar ofta om att din långa bann från UM var oförtjänad. Om du avsiktligt fortsätter att göra folk illa eller beter dig elakt, tycker du då inte att det är rättfärdigat att de bannar dig för gott?

Plz, jag ser inget fel i att säga ordet neger. Sa det inte ens till Anura. Jag sa bara att personen på bilden lika gärna kunde vara en random sådan från facebook eller google. Inte mitt fel att han är så lättstött.


   
SvaraCitera

tevepro:

Riktig användare (Du röstade på detta alternativ)

Han är bara speciell. [smile]


   
SvaraCitera