Aviseringar
Rensa alla

använda trosor


Ämnesstartare

Okej jag vet att det finns sjukt många sådana här trådar redan, MEN. Jag är i desperat behov av pengar och kan verkligen tänka mej att sälja mina använda trosor. nu är bara frågan, vart hittar man dom som vill köpa?


   
Citera

jagh skulle svarat, men jag fick en plötslig värk i ett oidentifierat organ


   
SvaraCitera

Testat på någon knullsite?


   
SvaraCitera

efter lite googlande: http://studentannonser.com


   
SvaraCitera

Fatta vad jag skulle göra detta om jag var tjej, så himla värt, man får pengar, en snubbe betalar och blir glad, och jag har ingen kontakt med honom. Fetaste grejen sedan bostongurka på tub!


   
SvaraCitera

Jag skulle sälja använda trosor om jag var tjej.


   
SvaraCitera

Finns de verkligen en marknad för det här? [surprised][crazy] isf borde jag kanske börja köpa trosor xD


   
SvaraCitera

Jag är så jäävla trött på dessa annonser nu alltså..


   
SvaraCitera

du kan ju prova typ tradera?


   
SvaraCitera

_loppan_:

kan verkligen tänka mej att sälja mina använda trosor

Helt sjukt att det faktiskt finns en marknad för detta... Hittade en sån sajt för längesedan där standarden var att trosorna skulle vara använda, onanerade i, och indränkta i "fittsafterna".

Är du verkligen beredd att göra det? [crazy] Eller rättare sagt, är du villig att göra det?


   
SvaraCitera

måste komma ihåg detta någon gång när jag är superfattig


   
SvaraCitera

Gick in på länken ovan, det är ju helt sjukt... Är det verkligen unga tjejer som gör detta, eller är det bara perversa gubbar som fått en affärsidé och bara hämtar slumpvisa bilder på tjejer i underkläder från nätet? [smile]

Och så säljer han dem dyrare än vad han har köpt dem för.


   
SvaraCitera

Vilken sida [shake]


   
SvaraCitera

Haha de va rätt sjukt [cute] Ingen som vill börja sälja använda trosor med mig? [badgrin]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Ingen som vill börja sälja använda trosor med mig? [badgrin]

använder du såna du


   
SvaraCitera