Aviseringar
Rensa alla

Använder du cykelhjälm?


mynona:

Nej. Mina föräldrar försökte lära mig när jag var barn, men jag vägrade, och eftersom jag var bortskämd slapp jag. Jag har i retrospekt inte sett att jag gått miste om särskilt mycket, så det är ingen stor sak. 

synd, är ju bra att kunna.


   
SvaraCitera

Tickstart: Du är ju vuxen, du behöver inte lära dig.

😀


   
SvaraCitera

Crescent-Retro-601-2012.jpg

@myno


   
SvaraCitera
mynona

Tickstart:

men lol, du har aldrig cyklat? Du är ju vuxen, du behöver inte lära dig. Ba köp en ffs

Ser inget behov av det. När skulle jag ha behov av att cykla? 


   
SvaraCitera

isola:

😀

haha men du fattar min poäng, det är ju inte som att en vuxen människa skulle ha några problem whatsoever att köra en cykel, även om hen aldrig testat Rodnar


   
SvaraCitera
mynona

isola:

synd, är ju bra att kunna.

varför är det bra att kunna


   
SvaraCitera

mynona:

Ser inget behov av det. När skulle jag ha behov av att cykla? 

närhelst du behöver ta dig någonstans som är mer än 200m bort?? Cykeln är det energieffektivaste fordonet människan uppfunnit, fact


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha men du fattar min poäng, det är ju inte som att en vuxen människa skulle ha några problem whatsoever att köra en cykel, även om hen aldrig testat Rodnar

det är ju ngt man måste lära sig oavsett ålder knäppis. det är jättelätt nu bara för att du lärde dig det för så längesedan.

mynona:

varför är det bra att kunna

ta sig fram snabbare än till fots när inga andra transportmedel finns, skönt att känna vinden i fejset och håret en sommardag etc. och så kan man ju transportera grejer med den. dock går det ju lika bra att  leda den då iof.


   
SvaraCitera

isola: knäppis

Rodnar men... Barn har sämst koordination och fysikförståelse, mynona hade kunnat cykla som vemsomhelst efter 6 minuter i sadeln.

isola: skönt att känna vinden i fejset och håret

Rodnar vad har du för cykel isola :$


   
SvaraCitera

Tickstart:

Rodnar men... Barn har sämst koordination och fysikförståelse, mynona hade kunnat cykla som vemsomhelst efter 6 minuter i sadeln.

Rodnar vad har du för cykel isola :$

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=182395 vuxna mänshor

en ljusblå jättefin! men användr ej ofta


   
SvaraCitera

detta är min (ursäkta att mobilkameran anno 1990 är sämst och att allt ser fucked ut, cykeln står lutad men det framgår inte så tydligt på bilden, därför styret ser knäppt ut..)
Foto895.jpg


   
SvaraCitera

time: Nej, det ser så töntigt ut!

Mest pga. ork, har alltid keps på mig också. 


   
SvaraCitera

Har inte köpt nån...än Rodnar Men ska sluta cykla, för kedjan är ändå trasig igen


   
SvaraCitera

nee..
ser ut som man försöker för mycket då


   
SvaraCitera

Nu röstade jag att det var töntigt men tycker inte det. Slutade använda när jag var 14 pga hjälmen tappa en plastbit så fick inte använda och de jag var med använde inte heller. 
Cyklarna är trasig, ena tappar pedalen och andra gjorde jag punka på Rodnar Härligt när vinden far genom håret.


   
SvaraCitera