Aviseringar
Rensa alla

Använder du iOS 7.0?


Ämnesstartare

Använder du iOS 7.0?


   
Citera
Ämnesstartare

Jopp, uppdaterade i morse.

J


   
SvaraCitera

Nej . Tycker designen ser skitful ut men den har andra tillagg som jag garna vill ha, sa jag kommer nog uppdatera anda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, har en android. Men måste medge att det var en häftig design faktiskt. 


   
SvaraCitera

Har inte orkat uppdatera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrinceK: Använder inte iPhone

Pensionerade min 4S i April.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

es! Gillar vissa ändringar och andra inte. Men känns rätt soft. 

Y


   
SvaraCitera

Bestamde mig for att uppdatera och mitt i allt poppade en error-ruta upp och nu ar min telefon... dod. Kul. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Bestamde mig for att uppdatera och mitt i allt poppade en error-ruta upp och nu ar min telefon... dod. Kul.

lol
Hoppas du kopierade allt på mobilen till iTunes innan du började 🙂


   
SvaraCitera

Xisco:

lol
Hoppas du kopierade allt på mobilen till iTunes innan du började 🙂

Det gjorde jag faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Det gjorde jag faktiskt.

Sätt telefonen i recovery mode och prova igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jätteavundsjuk. Gjorde en djupdykning i brorsans telefon och designen var så bra! Fräscht. Älskade att man kunde välja effekter på kameran. Jag vill byta från Samsung S3 till en iPhone nu pga denna anledning Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Är jätteavundsjuk. Gjorde en djupdykning i brorsans telefon och designen var så bra! Fräscht. Älskade att man kunde välja effekter på kameran. Jag vill byta från Samsung S3 till en iPhone nu pga denna anledning

Finns andra UI man kan ladda ner från Play om man vill modda telefonen lite eller rent av byta rom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Finns andra UI man kan ladda ner från Play om man vill modda telefonen lite eller rent av byta rom.

Hur då? Vad heter appen? Har spräckt (haha) min mobils framsida och det har drabbat min framkamera så det är därför jag lipar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

Hur då? Vad heter appen? Har spräckt (haha) min mobils framsida och det har drabbat min framkamera så det är därför jag lipar lite.

Nova Launcher Prime:  http://apkzone.us/fhxtwvo6sqat

Framsidan är inte så dyr att byta på S3 för glaset är löst på dom och är inte fastlimmat i skärmen som på iPhone.


   
SvaraCitera