Aviseringar
Rensa alla

Använder du våtservetter efter att du har bajsat?


Ämnesstartare

Svara! Tio tecken blabla


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

framtidsmord: Nej, bara papper (kille)

Men det känns i allmänhet som en rätt smart grej. Dock känns det som att det borde bli vansinnigt dyrt i långa loppet.


   
SvaraCitera

Att blöta vanligt papper fungerar ju lika bra, dessutom vet jag inte om de är så bra att slänga våtservetter i toaletten.


   
SvaraCitera

Jadå, flera gånger per dag.


   
SvaraCitera

Nej. Har inte hört talas om någon som gör det ens. Brukar iofs inte prata om bajstorkning med mina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slog vad mer min bf att de flesta använder det. Trodde inte folk va riktigt så äckliga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isola kommer inte tycka om den här statistiken. Hon tycker också att anushygien är viktigt. 


   
SvaraCitera

ja.            


   
SvaraCitera

sluta prata om bajs. det är äckligt.


   
SvaraCitera

Tennsoldat: Att blöta vanligt papper fungerar ju lika bra, dessutom vet jag inte om de är så bra att slänga våtservetter i toaletten.

Klart att man inte slänger dem i toaletten.

Ont: aaa

blir billigt om man köper icas/coops variant då man får ca hundra stycken för sju kronor eller vad det är


   
SvaraCitera

isola:

Klart att man inte slänger dem i toaletten.

Ont: aaa

blir billigt om man köper icas/coops variant då man får ca hundra stycken för sju kronor eller vad det är

Så du slänger de bajsiga servetterna i papperskorgen? 0.0 de kommer ju lukta.


   
SvaraCitera
Exner

framtidsmord: Ja, jag använder våtservetter (kille)


   
SvaraCitera

Tennsoldat:

Så du slänger de bajsiga servetterna i papperskorgen? 0.0 de kommer ju lukta.

Man torkar ju med dem när man använt papper tills det inte är något kvar på pappret, så det är inget problem. Har dessutom en sådan där pedalhink där jag slänger acetontussar och annat stink. Så det är ingen papperskorg likt arbetsrum har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns nedspolningsbara våtservetter. 


   
SvaraCitera

framtidsmord:
Det finns nedspolningsbara våtservetter. 

Aldrig hört talas om. Länka!


   
SvaraCitera