Aviseringar
Rensa alla

Använder du våtservetter efter att du har bajsat?


Ämnesstartare

isola:

Aldrig hört talas om. Länka!

Hittar den inte nu, använder mobilen. Men det va någon intimservett som det stod så om på förpackningen. 


   
SvaraCitera
Yaren

Äre ens så bra att ha sånt i arslet? 


   
SvaraCitera

ba blöta toapappa välle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
ba blöta toapappa välle

Blött toapapper korvar sig. Man kan få papper kvar. Det är äckligt. 


   
SvaraCitera

framtidsmord:

Blött toapapper korvar sig. Man kan få papper kvar. Det är äckligt. 

har jag aldrig fått då int


   
SvaraCitera

Nej...


   
SvaraCitera

Nej visste inte ens om att det förekom, är dock inte förvånad över att isola praktiserar denna metod.


   
SvaraCitera

Alltså jag använder våtservetter 98 ggr av 100 och tvättar alltid händerna efter att ha varit på toaletten och jag känner mig nästan mobbad för det nu :((((
Era jävla sluskar. Bara för att jag fått en Ordentlig Uppfostran på bl a Maria Montesoris lite fascistiska inrättning för barn.


   
SvaraCitera

isola:
Alltså jag använder våtservetter 98 ggr av 100 och tvättar alltid händerna efter att ha varit på toaletten och jag känner mig nästan mobbad för det nu :((((
Era jävla sluskar. Bara för att jag fått en Ordentlig Uppfostran på bl a Maria Montesoris lite fascistiska inrättning för barn.

vi ansvarstagande och medvetna personer vet att både våtservetter och näsdukar orsakar stora bekymmer i våra avloppsreningsverk, och kostar mycket skattepengar i form av underhåll genom hela verksamheten. detta eftersom dessa inte löses upp av vatten, vilket toapapper gör. så du är inte bara en ligist och en usling, du är även dåligt uppfostrad. detsamma gäller trådskaparen och alla andra som svarat ja.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

vi ansvarstagande och medvetna personer vet att både våtservetter och näsdukar orsakar stora bekymmer i våra avloppsreningsverk, och kostar mycket skattepengar i form av underhåll genom hela verksamheten. detta eftersom dessa inte löses upp av vatten, vilket toapapper gör. så du är inte bara en ligist och en usling, du är även dåligt uppfostrad. detsamma gäller trådskaparen och alla andra som svarat ja.

Läs några inlägg upp och be mig sedan om ursäkt för detta utspel.


   
SvaraCitera

isola:

Läs några inlägg upp och be mig sedan om ursäkt för detta utspel.

tänker inte be om ursäkt för att du redan ljugit i tråden, det är sånt folk skriver för att ursäkta sig. jag vet, då jag besökt ett avloppsreningsverk.


   
SvaraCitera

framtidsmord: Nej, bara papper (kille)

hyser dock inga illusioner om att det skulle vara tillräckligt. är en hårig person där det räknas. tvättar mig med tvål och vatten minst en gång om dagen i gengäld (är inte så slösaktig att jag duschar oftare än nödvändigt), men ska kolla upp det där med nedspolningsbara våtservetter. det verkar bra.


   
SvaraCitera

framtidsmord: Nej, bara papper (kille)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Savett toilet heter de nedspolningsbara servetterna


   
SvaraCitera

framtidsmord:
Savett toilet heter de nedspolningsbara servetterna

usch, enstycksförpackade i plast. nä, då är jag hellre äcklig.


   
SvaraCitera