Aviseringar
Rensa alla

Använder ingen Skype längre?


Ämnesstartare

time: Gud vad jag saknar MSN nu, kan det inte komma tillbaka? 🙁

Nej för helskotta, det där fjortisspråkbruket som försegick där skulle göra mig helt galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Gud vad jag saknar MSN nu, kan det inte komma tillbaka? 🙁

eller huuuuuuur :((


   
SvaraCitera

Anväbder skype och kik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skypar kanske 5 gg om året och kik var 5:e minutSöt


   
SvaraCitera
time
 time

Weeaboo:

Nej för helskotta, det där fjortisspråkbruket som försegick där skulle göra mig helt galen.

Rent tekniskt sett skulle man ju kunna undvika sånt genom att helt enkelt inte prata med människor som snackar fjortisspråk. Det är inte som att någon tvingar dig att använda xD-smileys och femtioelva emojis bara för att du råkar vara inloggad på msn. Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överlag känns stand-alone programs som rätt utdöende. Allt är typ integrerat nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig använt skype, eller någon annan instant-messagingtjänst sedan msn lade ner


   
SvaraCitera

S3ON: Jag använder Skype

I väldigt liten utsträckning.


   
SvaraCitera

Facebookar bara. Har aldrig använt Skype. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Använder andra sociala nätverk

Wechat för asiater, irc för vänner/jobb/teknik, mail för allt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snackar i skype i stortsett varje dag, men använder det aldrig för att chatta :S 
snap, skype och facebook typ


   
SvaraCitera

Jag har aldrig ens använt Skype. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder Skype i stort sett bara i jobbet. Annars mest Facetime för att snacka (förutom vanlig telefon då) och Messenger och sms för att chatta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enbart när jag sitter vid stationär dator. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inte msn messenger kvar? Har för mig att jag var inloggad och tittade igenom mina dåvarande vänner senast denna våren? Kanske blandar ihop? Eller så var det för att det var offline version på min gamla dator. Inte live alltså.

Kikade, det kom 2006? Trodde att det fanns längre.

Skype använde man förr, fortfarande ibland, men det är sant. Tror mest att folk slutat att använda datorer något, eller just gått över till mobila telefoner när det gäller chatta o prata.


   
SvaraCitera