Aviseringar
Rensa alla

Användningsområden för sperma?


Ämnesstartare

Hej, kom bara att tänka på vad många olika saker man måste kunna använda sperma till egentligen! 🙂

Finns ju t.ex lim som är gjort på typ elefant sperma. :/
Tror ni skulle kunna använda sin egen sperma som ett nogorlunda effektivt lim kanske?

Sen finns det ju typ speciell hudkräm som innehåller människo sperma. Hörde jag på radio en gång iaf. Låter lite sjukt... :/
Men tror ni det kan vara bra för huden på nått sätt ändå kanske?

När sperma torkar så blir det ju ganska stelt. Skulle man kanske kunna använda det som typ hårgelé eller nått? 😛

Eller kanske använda det som finnmedel? Om det typ skulle kunna hjälpa till att torka ut huden lite eller nått. 🙂

Nånn som kommer på nått mer? [crazy]


   
Citera

SaltaKätzchen:

Men tror ni det kan vara bra för huden på nått sätt ändå kanske?

Carolina Gynning använder spermakräm i ansiktet [y]


   
SvaraCitera

lol.

SaltaKätzchen:

Sen finns det ju typ speciell hudkräm som innehåller människo sperma. Hörde jag på radio en gång iaf. Låter lite sjukt... :/

Har hört någonstans att sperma ska vara bra för huden, typ något sånt med vet inte om det stämmer.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Sen finns det ju typ speciell hudkräm som innehåller människo sperma. Hörde jag på radio en gång iaf. Låter lite sjukt... :/

Nej, det är bara en kvinnoförtryckande konspiration för att få kvinnor att ta satsen på ansiktet.[no-no]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

När sperma torkar så blir det ju ganska stelt. Skulle man kanske kunna använda det som typ hårgelé eller nått? 😛

usch[tard]


   
SvaraCitera

Att äta sperma är visst bra på grund av den höga proteinhalten eller whatever, och så är det visst också bra att smeta ut skiten på huden. Kanske börja sälja sperma på burk? Spermtastic!


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Sen finns det ju typ speciell hudkräm som innehåller människo sperma. Hörde jag på radio en gång iaf. Låter lite sjukt... :/

Spermine* men det framställs kemiskt.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Sen finns det ju typ speciell hudkräm som innehåller människo sperma. Hörde jag på radio en gång iaf. Låter lite sjukt... :/
Men tror ni det kan vara bra för huden på nått sätt ändå kanske?

Det där var det ett repotage om en gång.
finns ett norskt företag som har undersökt mänisko sperman sen 1983 kommer ej ihåg vad det företaget heter.
men enligt deras undersökningar så visade sig att mänisko sperman ska kunna användas som hud kräm, testerna som då gjordes var lyckat.

men idag kräver folk mer naturliga produkter för att vara skonsam
emot naturen så why not ? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Om du börjar använda sperma som hårgele och ansiktskräm kommer du äntligen bli kung hos oskulderna. Jag lovar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr T:

Om du börjar använda sperma som hårgele och ansiktskräm kommer du äntligen bli kung hos oskulderna. Jag lovar. [y]

Coolt! [crazy] Fast det låter lite äckligt o snuskigt ju.. ;(


   
SvaraCitera

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Fyfan


   
SvaraCitera

helt naturligt som folk vill ha det [wink]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

När sperma torkar så blir det ju ganska stelt. Skulle man kanske kunna använda det som typ hårgelé eller nått? 😛

Och mina tankar gick direkt till "Den där Mary" ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Fyfan

Kvinnor tycker även om att klena på sig smink och hudkräm med tjur piss och sånnt i. [sad] De e snuskiga. 🙁


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Kvinnor tycker även om att klena på sig smink och hudkräm med tjur piss och sånnt i. De e snuskiga. 🙁

Då använder man smink som inte innehåller animaliska produkter.


   
SvaraCitera