Aviseringar
Rensa alla

apan och moroten


Ämnesstartare

Det var en gång en apa och morot apan har en bil som heter merscha SL500 amg .Den kostar100 000 000USD och moroten har en bil ochså den heter bmw m3 den kostar 5 000 000EURO apan köpte en glass och moroten köpte en kluba och apan köpte en kluba ochså sen äta dom glss en och kluba och en glass och sen vad dom hemma och en jik dom och lasej och sen vakna moroten klokan 10:30 och sen vakna apan klokan 14:59 .Och sen träfa dom en kompis han heter valen sen åt dom glass och kluba och godis och pizza och sen åkt dom hemme och sen jick dom och sov frutom apan för han va vaken till klokan 07:59 .
Sen vakna valen vakna klokan 10:00 och moroten vakna klokan 12:00 och sen vakna apan klokan 20:50 och sen sa apan hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!och moroten sa
hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och sen åt dom maka och apan åt fil och fling och sen jick dom till afären och sen jick dom hemme och. Sen så köpte han en lastbil


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tycker det skulle ha framgått varför apan satt uppe så sent, men annars tyckte jag om den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får vibbar till lågstadiet [blush] (mina storys handling va typ sådär)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Tycker det skulle ha framgått varför apan satt uppe så sent, men annars tyckte jag om den!

har tyvärr glömmt vrf men tack!

Tickstart:

hah [blush]

ha ha [cute][badgrin]

oggelgoggel:

Får vibbar till lågstadiet [blush]

Dold text: http://teachnow.wikispaces.com/ här fins gete mång fina : DD

oggelgoggel:

(mina storys handling va typ sådär)

det gäller o veta vilka detaljer som e av vikt för handlingen [cool] annars kan mann aldri bli ngn PC anderson "storytalesman"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Dold text

"APAN OCH PINGVINEN
Det var en gång en apa och en pingvin.
Dom skule gå och titta på tv dom titta på barda sen spela dom runescape pingvinene va i level 92 och hete allbino98.
Och apan va i level 104 och gunde anvenda darocks han och pingvinen skule duilera varadra i öknen pingvinen vann och han fick darocks pletbody.
När dom hade kört ett litet tag gick dom till kaninen och sen till vargen."

Lätt bra! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Lätt bra! [bigsmile]

"BENJAMIN
I dag ska vi testa youtube och då är det bra att ha en bra data nu ska vi titta på leskiga saker nu ska vi titta på scary beby och den är så gulig aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! fi fan det var det lesgigaste jag har set"

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahahahhaha fan vilka söta kids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Noveller och Berättelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

BENJAMIN
I dag ska vi testa youtube och då är det bra att ha en bra data nu ska vi titta på leskiga saker nu ska vi titta på scary beby och den är så gulig aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! fi fan det var det lesgigaste jag har set"

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hocky laget

det var ett lag som hette älta p99 dom vann en bokal på tvåa plats cupen hette bjurfors cup dom vann i sadendef solentune det var niclas som rädda hockey laget vi kom till final vi vart trötta och förlora mot hanviken fast dom har spelat år mer en oss satt dom vann gätte stort med 9-0 slut!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså :DDDDDDDDDDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

sadendef

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bebbe bulle och ugge trulle

Det var en gång två killar dom skulle gå till skolan. Oj klockan är nio skolan börjar nu. åå nej
vi lossas att vi e sjuka aa vi måste äta jag ska ha fil med flingor jag spelar data nu


   
SvaraCitera