Aviseringar
Rensa alla

Appar du ej klarar dig utan


Lounge
Ämnesstartare

Hej!

Vill att alla skriver sina favoritappar till mobilen som du verkligen kan rekommendera. Älskar att hitta nya braiga appar. Livet blir lite LITE roligare.

Jag har en jag måste tipsa om:

  • Ztory
    Köper aldrig tidningar nuförtiden för jag kan läsa alla i mobilen - GRATIS. Eller tja.. det ska väl egentligen vara meningen att man köper tjänsten för 99 kr/månaden, men de är oerhört generösa med gratistid. Är lite hipp som happ, ibland har man bara 20 minuter gratis men om man låter det gå en tid så har man plötsligt 180 minuter ifrån ingenstans. Otroligt stort utbud. Om man hittar ngt recept eller så i tidningen man vill spara kan man ta en skärmdump eller använda en funktion i appen för att klippa ut och spara. Helt fantastiskt. Har android.

   
Citera

Räknas Spotify? Fö


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare
  • Truecaller
    Gratis app som gör att man kan se vilka som ringer. T.ex. om det är någon telefonförsäljare. Man kan också blockera nummer man inte vill ska ringa. Har blockerat så många telefonförsäljare och det är så skönt.

   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Anura:
Räknas Spotify? Fö

Skriv vad du vill!


   
SvaraCitera

Älskar Spotify isåfall. Kan inte klara mig utan den.


   
SvaraCitera

Lounge: Köper aldrig tidningar nuförtiden för jag kan läsa alla i mobilen - GRATIS. Eller tja.. det ska väl egentligen vara meningen att man köper tjänsten för 99 kr/månaden, men de är oerhört generösa med gratistid. Är lite hipp som happ, ibland har man bara 20 minuter gratis men om man låter det gå en tid så har man plötsligt 180 minuter ifrån ingenstans. Otroligt stort utbud. Om man hittar ngt recept eller så i tidningen man vill spara kan man ta en skärmdump eller använda en funktion i appen för att klippa ut och spara. Helt fantastiskt. Har android.

låter nice!


   
SvaraCitera

INSTAGRAM!!!!!!


   
SvaraCitera

jag vet inte ens vad det är jag gillar så mycket med det.... men det är väl fina bilder och inblick i andras liv utan en massa texttjafs :$


   
SvaraCitera

vsco cam för att redigera bilder till INSTAGRAM!!!!!


   
SvaraCitera

gillar appen podcaster också. jättebra att variera med musik på jobbää


   
SvaraCitera

as         


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

chipsreklam:
vsco cam för att redigera bilder till INSTAGRAM!!!!!

har instaframe.. ska kåla upp

chipsreklam:
gillar appen podcaster också. jättebra att variera med musik på jobbää

har de alla populära podcasts typ?


   
SvaraCitera

har ganska få appar, men 7 words och quizkampen har förgyllt många toabesök


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

terrormat: 7 words

vad är det?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Ptracker är ju förövörigt asbra.. jag får mens om två dagar hade inte haft en tanke på annars!!


   
SvaraCitera