Aviseringar
Rensa alla

Appar imobilen


Ämnesstartare

Vad kan hända om man har för många appar i mobilen, har Android. Förutom att  minnet kan ta slut? kan  mobilen bli segare eller?


   
Citera
Ämnesstartare

Om du har för mkt musik sprängs mobilen med 50 megatons kraft medans om du har för mkt appar sprängs den med 100 megatons kraft och därmed utplånar hela din ort.

Så länge du har 1 byte över så gör det inget.


   
SvaraCitera
torg1

Om minnet är proppfullt så kan vissa av telefonens funktioner sluta att fungera. Vet inte vilka.
antar att telefonen även kan uppfattas som segare om minnet är fullproppat.

Annars kan man köpa till ett sdminne ganska billigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den behöver nödvändigtvis inte bli segare. Det bero på vilka appar du installerat. 

Som Getrekt sa så kan telefonen även explodera om du har för mycket appar. Denna funktion kallas på apples produkter "iExplodeifyouhavetomutchappssoyoudonthavetouninstallthemonyourown". På android telefoner hetet denna funktion lite olika saker beroende på vilken tillverkare som gjort telefonen. I stock android finns denna funktion inte alls. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej så jag behöver  inte oroa mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
okej så jag behöver  inte oroa mig?

NEJ!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Om du har alldeles för många appar så kan det hända att hårddisken blir väldigt tung av all data. Om den blir alldeles för tung kan den i värsta fall, med tanke på att det blir väldigt mycket vikt koncentrerat på en väldigt liten yta, få så hög densitet så den bildar ett litet svart hål. Som tur är kommer det i alla fall inte suga in så mycket, med tanke på att dagens modermodem är gjorda för att snabbt detonera en liten kärnladdning ifall det skulle hända så att all data trycks iväg av explosionen och det svarta hålet försvinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Om du har alldeles för många appar så kan det hända att hårddisken blir väldigt tung av all data. Om den blir alldeles för tung kan den i värsta fall, med tanke på att det blir väldigt mycket vikt koncentrerat på en väldigt liten yta, få så hög densitet så den bildar ett litet svart hål. Som tur är kommer det i alla fall inte suga in så mycket, med tanke på att dagens modermodem är gjorda för att snabbt detonera en liten kärnladdning ifall det skulle hända så att all data trycks iväg av explosionen och det svarta hålet försvinner.

Mycket gladMycket glad


   
SvaraCitera