Forumet - April, april!

April, april!

2904 0 33

Spana också in:

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2672789-trangselkameror-ska-fanga-fartsyndare
NiklasW: Tycker att det finns något sinnessjukt i vuxna människor som försöker lura varandra.
hahahahah någon som ofta blir lurad ser jagMycket gladTror du verkligen att det bara är första april vuxna människor lurar varandra?Mycket gladNejnej, första april har man en ursäkt att faktiskt göra det
Zymba: Vad är det för nån? Gick in på google och såg inget lurigt men kanske är blind.
Testa googlemaps. Och lol jag fastnade ju givetvis för detMycket glad

Hjärta

Storchen84: hahahahah någon som ofta blir lurad ser jagTror du verkligen att det bara är första april vuxna människor lurar varandra?Nejnej, första april har man en ursäkt att faktiskt göra det
Jag menar liksom hela grejen med att vuxna människor säger någonting som inte stämmer, lurar någon för att sedan skrika "april april". Sånt jävla sinnessjukt påhitt.. Glad

NiklasW: Jag menar liksom hela grejen med att vuxna människor säger någonting som inte stämmer, lurar någon för att sedan skrika "april april". Sånt jävla sinnessjukt påhitt..
men lol, ska detta i sig vara ett aprilskämt med tanke på att du kallar folk för psykopater för en så liten sak, skriver att första april ska avgå samt att folk lurar varandra året om fast utan att säga april april?Galen

Hjärta
den här dagen har aldrig varit så jobbig som när jag praktiserade på en förskola och hörde det här hela dagen:

- fröken, fröken! kolla, det ligger en boll där borta. APRIL, APRIL!!! 

- fröken, himlen är gröööööön. APRIL, APRIL!!! hääähäää

- fröken-fröken-fröken! min mamma heter åsa. APRIL, APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!