Aviseringar
Rensa alla

April, april!


Ämnesstartare

Då var det dags för årets aprilskämt! Har ni något ni gått och sparat på till idag? Ska ni lura någon? Har ni blivit lurade? 


   
Citera
Ämnesstartare

snälla ta bort tråden så att man kan lura folk utan att de märker =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är så jävla trött pga dygnande osv att jag kmt glömma dt hela tiden och på allt och allas :(:( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajs jag är sjuk
o jag skojar inte
ska få mens idag så om jag har tråkigt kanske det hände nått på snapchat 


   
SvaraCitera
Kudhos

choco boy:
snälla ta bort tråden så att man kan lura folk utan att de märker =/

Aprilskämt är mina triggers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min chef hade skrivit fel tid till mig idag, hon skrev att jag skulle jobba heldag men i schemat satte hon upp mig från kl 12. Kom hit kl 8 och ba jaha.......

Men var ej menat som aprilskämt det råkade bara bli så tydligen
KÄNNER MIG DOCK LURAD


   
SvaraCitera
Lounge

Hade helt glömt bort haha

Skulle annars kunnat blivit lurad av vad som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen från bostadsföreningen skrev vid 8-tiden att jag kunde hämta ut nycklarna redan vid 8 istället fär 16:00. Så var det ett aprilskämt :/


   
SvaraCitera

Googles är bästa jag hittat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det finns något sinnessjukt i vuxna människor som försöker lura varandra. Psykopater hela bunten. Första april, avgå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Googles är bästa jag hittat.

Vad är det för nån? Gick in på google och såg inget lurigt men kanske är blind.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

  http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2672789-trangselkameror-ska-fanga-fartsyndare

NiklasW: Tycker att det finns något sinnessjukt i vuxna människor som försöker lura varandra.

hahahahah någon som ofta blir lurad ser jagMycket gladTror du verkligen att det bara är första april vuxna människor lurar varandra?Mycket gladNejnej, första april har man en ursäkt att faktiskt göra det

Zymba: Vad är det för nån? Gick in på google och såg inget lurigt men kanske är blind.

Testa googlemaps. Och lol jag fastnade ju givetvis för detMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: hahahahah någon som ofta blir lurad ser jagTror du verkligen att det bara är första april vuxna människor lurar varandra?Nejnej, första april har man en ursäkt att faktiskt göra det

Jag menar liksom hela grejen med att vuxna människor säger någonting som inte stämmer, lurar någon för att sedan skrika "april april". Sånt jävla sinnessjukt påhitt.. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Jag menar liksom hela grejen med att vuxna människor säger någonting som inte stämmer, lurar någon för att sedan skrika "april april". Sånt jävla sinnessjukt påhitt..

men lol, ska detta i sig vara ett aprilskämt med tanke på att du kallar folk för psykopater för en så liten sak, skriver att första april ska avgå samt att folk lurar varandra året om fast utan att säga april april?Galen

Hjärta


   
SvaraCitera

Zymba: Vad är det för nån? Gick in på google och såg inget lurigt men kanske är blind.

Gå in på google maps och titta ner i ena hörnet.


   
SvaraCitera