Aviseringar
Rensa alla

Aprilskämt


Ämnesstartare

Vad tycker ni om aprilskämt?


   
Citera
Ämnesstartare

att det bara bevisar hur omogna människor egentligen är.


   
SvaraCitera

Kan va kul ibland .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pöjken min lurade i mig att han antagligen är bög[sad] gick inte riktigt på det.

tycker det är jobbigt btw, man måste vara kritisk mot allt som sägs


   
SvaraCitera

säkertlösenord:

Vad tycker ni om aprilskämt?

Beror på. En gång lurade min kompis en annan om att hans morsa var död. Det är för långt.


   
SvaraCitera

Det kan väl vara kul men det finns vissa gränser. Min pojkvän och hans kompis lurade dock min pojkväns kusin (som bor i Norge) att min pojkvän idag råkat ut för en trafikolycka och att han ligger på sjukhuset. Självklart blev hans kusin rädd och skulle direkt boka flyg/bussbiljett till Sverige innan han fick höra att det var ett aprilskämt. När jag fick höra detta tyckte jag INTE att det var ett dugg roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar dom, fast bara mina egna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergartner:

Beror på. En gång lurade min kompis en annan om att hans morsa var död. Det är för långt.

Inte bara att gå för långt, det där är inte ens kul någonstans.


   
SvaraCitera

zackk:

Inte bara att gå för långt, det där är inte ens kul någonstans.

Precis. Jag skulle dö själv.


   
SvaraCitera

Hatar det sen SL roliga aprilskämt[sad]


   
SvaraCitera

looptroop:

Hatar det sen SL roliga aprilskämt[sad]

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kmr låtsas vara död & sen dyka upp kl. 23:59 den första april 2011 & ba "april april"


   
SvaraCitera

honolulu:

?

SL gjorde ett April skämt: SL:s Ledning har klubbat igenom ett beslut för att skapa ett öppnare Stockholm. Spärrar och kontrollanter kommer att plockas bort för att uppnå en varmare och mindre fientlig miljö. Målet är en helt och hållet skattefinansierad kollektivtrafik och en miljöanpassad huvudstad. Ledning har beslutat avveckla sig själv och ersättas av ett direktdemokratiskt system där alla stockholmare får vara med att bestämma över sin lokaltrafik.


   
SvaraCitera

looptroop:

SL

vilka fittor


   
SvaraCitera