Aviseringar
Rensa alla

ar det allmant kant att Adam Tensta tar droger?


Ämnesstartare

Stinky_alex:

Eftersom alkohol är en av de farligare drogerna så är det inte nödvändigtvis hyckleri utan bara sunt leverne. ( t.ex. om han röker cannabis).

Du kan inte vara nykterist och ta droger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

har ja inte sagt[no-no]

varför blev du arg och upprörd då?[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]

bunny-pancake.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

jag drygar inte... och jag håller inte med dig.

du drygar/driver/ar allmant jobbig.

lifeisjustabubble:

jo, han ska va en förebild för att motverka gatuvåldet, och vad jag har hört varken dricker eller röker han[rolleyes]

det ar precis vad jag ocksa har hort..det ar val det som ska vara "hans grej"...?

Stinky_alex:

Ja, det är ganska smart. Beror förståts på vilket "knark" han tar. Eftersom alkohol är en av de farligare drogerna så är det inte nödvändigtvis hyckleri utan bara sunt leverne. ( t.ex. om han röker cannabis).

men han sager sig anda vara nagon slags forebild for unga iochmed att han inte dricker osv, sa jag tycker fortfarande han kanns ganska falsk och motsagelsefull. om han ar nyttig ellerinte bryr jag mig inte om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Du kan inte vara nykterist och ta droger.

Trodde det bara var att man inte drack alkohol. Hur som helst, bra om han tar droger! [smile]

Maskrus:

men han sager sig anda vara nagon slags forebild for unga iochmed att han inte dricker osv, sa jag tycker fortfarande han kanns ganska falsk och motsagelsefull. om han ar nyttig ellerinte bryr jag mig inte om.

Vadå om han är nyttig så är han väl en bra förebild? Det är bara bra om folk börjar knarka lite mer och dricka lite mindre. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

varför blev du arg och upprörd då?[blush][blush][blush][blush]

for att han ljuger[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Trodde det bara var att man inte drack alkohol. Hur som helst, bra om han tar droger! [smile]

Vet inte, jag har alltid uppfattat nykterister som någon som inte tar några droger.

Ganska gay, speciellt om man är han.


   
SvaraCitera

Maskrus:

du drygar/driver/ar allmant jobbig.

nej [mad]
DET ÄR ALLMÄNT KÄNT ATT HAN TAR DROGER, okej ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Vet inte, jag har alltid uppfattat nykterister som någon som inte tar några droger.

Ganska gay, speciellt om man är han.

Ja det stämmer kollade up det när du skrev det. Men jag tycker fortfarande att jag har någon pytteliten poäng kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

DET ÄR ALLMÄNT KÄNT ATT HAN TAR DROGER, okej ?

fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

jag har alltid uppfattat nykterister som någon som inte tar några droger.

Precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Ja det stämmer kollade up det när du skrev det. Men jag tycker fortfarande att jag har någon pytteliten poäng kvar.

Att CB är nyttigare än Alkohol?
Beror på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

stor i ide att vara nykterist om man knarkar[y]

Man kan ju knarka i så små doser att man inte blir berusad. Då borde man väl vara nykterist... Eller? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAn är en stor negerapa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Man kan ju knarka i så små doser att man inte blir berusad. Då borde man väl vara nykterist... Eller? [cute]

du blir alltid LITE berusad[no-no]


   
SvaraCitera