Aviseringar
Rensa alla

Arbete


Ämnesstartare

Skulle du gå med på att jobba 4 timmar som vikarie. Eller är det utnyttjning? 


   
Citera

beror på lönen.


   
SvaraCitera

Aziiima:
Skulle du gå med på att jobba 4 timmar som vikarie. Eller är det utnyttjning? 

Hej!
Ibland kan det kännas som uttnyttning men det är tack vare mina vikarie timmar som jag idag har ett fast jobb.
Jag började själv med att jobba som vikarie lite här och där och visade mina fram fötter och visade att jag kunde sköta jobbet galant och det kollar dom flesta arbetsgivare på, hur omtyckt du blir, hur du sköter ditt jobb etc etc.
Och det är även pengar oavsett om det inte är väääärldens bästa lön som vikarie!

Glöm inte att varje jobb du varit på blir en merit senare, skriv upp allt på ditt CV! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nullanfryshuset:

Hej!
Ibland kan det kännas som uttnyttning men det är tack vare mina vikarie timmar som jag idag har ett fast jobb.
Jag började själv med att jobba som vikarie lite här och där och visade mina fram fötter och visade att jag kunde sköta jobbet galant och det kollar dom flesta arbetsgivare på, hur omtyckt du blir, hur du sköter ditt jobb etc etc.
Och det är även pengar oavsett om det inte är väääärldens bästa lön som vikarie!

Glöm inte att varje jobb du varit på blir en merit senare, skriv upp allt på ditt CV! 🙂

Okej, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
beror på lönen.

vart går din gräns angående löner ?


   
SvaraCitera

Vad är det för jobb? Vad är det för lön? Hur gammal är du?

Har du inget annat att göra tycker jag att du ska ta jobbet tills du får annat eller lyckas få fast anställning och/eller fler timmar!

Lycka till!


   
SvaraCitera