Aviseringar
Rensa alla

Arbetslös orkar ingenting längre


Ämnesstartare

Hej

Jag har varit utan arbete nu i 4 månader. Jag har kommit till en punkt där all energi har gått ur min kropp. Jag orkar inte bry mig om pengar eller att söka jobb längre. Hela jävla systemet med hur arbetsförmedlingen ska hjälpa en att få jobb är fan patetiskt. Sverige suger. Jag går på krogen rätt ofta och skiter fullständigt hur mycket pengar jag slösar bort på en utekväll. just nu har jag 23000 spänn på sparkontot och 456 spänn som jag kan leva på. Får 1000 i månaden som jag kan leva på. Finns fan inga jobb att söka heller. Sitter hellre framför datorn och runkar och spelar spel och kollar film. Ligger bara i sängen och softar om dagarna. Någon som känner likadant?


   
Citera
Ämnesstartare

Finns säkert någon annan som känner likadant men tänk på att det är dåligt i längden. Använd pengarna för att börja träna eller res nånstans utomlands ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fantiserar du om att mörda också? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
fantiserar du om att mörda också? 

vad har det med saken att göra nej det gör jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ElliotRodger24:

vad har det med saken att göra nej det gör jag inte.

Varför valde du den avataren och det nicket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa att inte runka på en vecka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ElliotRodger24:
Hej  

http://www.folkhogskola.nu/

Grymt mycket bättre än att vara arbetslös. + att du kanske kan få studiebidrag = cash.


   
SvaraCitera
Kudhos

ElliotRodger24: Jag går på krogen rätt ofta och skiter fullständigt hur mycket pengar jag slösar bort på en utekväll.

skyll dig själv då. Du vet att du gör något dumt men gör det ändå. Vad för sympati letar du efter?

ElliotRodger24: Sitter hellre framför datorn och runkar och spelar spel och kollar film. Ligger bara i sängen och softar om dagarna.

Blir inte lättare att få jobb med denna taktik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får ju pengar. 


   
SvaraCitera

Bli lodis


   
SvaraCitera
Draug

Vänta du tills du varit arbetslös i flera år och kontot är tömt sedan länge. Finns bra mycket värre öden att tackla än enbart arbetslöshet och tristess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför valde du den avataren och det nicket?

hahaha måste göra en tråd nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lev jätteknapert om du bara får 1000 kr i månaden att leva på. Hur ska det betala hyran?


   
SvaraCitera
Draug

isola: hyran?

Han hade ju 23000 undansparat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

Han hade ju 23000 undansparat?

ja men de räcker ju inte för alltid


   
SvaraCitera