Aviseringar
Rensa alla

Årets accomplishment


Ämnesstartare

Tobbish:

Men sen är du min favorittönt också!

Jajo... [blush] Och ja, jag är ju redan hälsosam av mig, tänkte bara ta upp det på en lite högre nivå [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag kom hem klockan sju och sedan dess har jag försökt hållt mig vaken medelst The Dubliners, filmer osv

Ska du försöka hålla dig vaken tills det är dags att sova?

tevepro:

försökt hitta foton med braiga frisyrer då jag ska till frissan imorgon.

Du borde lägga upp en bild på resultatet sen! Vill ha en före- och efterbild.

Nintendo:

spela

Vilket spel ska du spela då? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller man är alltid vaken tills man ska sova, men jag antar att du är så klipsk att du förstår vad jag menad herr dazed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ska du försöka hålla dig vaken tills det är dags att sova?

nubbie:

Eller man är alltid vaken tills man ska sova, men jag antar att du är så klipsk att du förstår vad jag menad herr dazed.

Jo så nedsatt är inte tankeförmågan trots sömnbristen, har på "gamla dar" utvecklat en aversion mot att helt sova bort dagen så jag ville inte falla in i någon fuckad dygnsrytm. Så kommer man hem på morgonen funkar det inte lägga sig för då börjar man snart sova till två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

NICE

Ja, hälsofreaket i mig... [blush]

Dold text: Okej, Nintendos idé...!

nubbie:

Vad för spel?

Ehm, det finns många att välja på! Har för många spel till PS3... men det mesta talar nog för WoW eller CS eftersom jag trivs vid min iMac! [blush]

Fick värsta töntiga ruset runt jul och bara "Hmm, vore kanske kul att spela lite CS?!" (trots att jag aldrig varit bra på det, snarare tvärtom). Men är ingen hardcore-spelare av något spel, är en periodare liksom. Spelar det jag känner för... [blush]

nubbie:

Klarar man sig utan något sånt i typ två veckor är det jättelätt sen. Man vill knappt ha något längre.

Jo, märkte det när jag testade LCHF augusti-oktober 2011. Efter ett tag så är det mest vanan att köpa som finns där, medan suget att äta det inte finns...! Knepigt, men bra!

nubbie:

Lycka till med alla löften!

Tack detsamma! [y]

Nintendo:

Jajo... [blush] Och ja, jag är ju redan hälsosam av mig, tänkte bara ta upp det på en lite högre nivå [blush]

Snart finns det inget att ta på...! [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Vilket spel ska du spela då?

The Walking dead! Två episoder kvar uhuhuh, DET HÄR KOMMER INTE ATT SLUTA BRA känner jag [cry]

Tobbish:

Snart finns det inget att ta på...!

Vill ju springa vårruset i år! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vill ju springa vårruset i år! [wink]

Det finns fortfarande snart inget att ta på...! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jahaaa, är det nyårslöftena som gör att alla är ute och promenerar idag!


   
SvaraCitera

nubbie:

Låter som bra alternativ, det där.

Lite för amerikanskt för att jag ska va ok med det [blush]

nubbie:

Är du kanske lite nervös för att du tycker om denna person?

[blush]

nubbie:

något bekvämt som du både kan röra dig och sitta ned i

Väljer alltid fel. Gjorde så även nu :c

Aktiviteten blev dock att gå ut på krogen och träffa ett par av datens polare, vilket är praktiskt pga kan då se hur den interagerar med andra människor. Viktig del i analysprocessen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo så nedsatt är inte tankeförmågan trots sömnbristen,

Pfew.

Håller med om att det blir jobbigt om man sover bort dagarna, allt blir jätteknasigt.

dazed:

"gamla dar"

[bigsmile] men du måste väl alltid ha haft ett ålderdomligt sinne, känns det som. Kan se den treåriga lilla dazed framför mig när han utövar sin absoluta favoritlek, "skoputsare under 30-talet" [blush].

Tobbish:

Dold text:

Bra tjej!

Tobbish:

PS3

[sad] nu blev jag lite besviken. Man använder datorn när man spelar spel!! Har aldrig förstått mig på kontrollerna man använder när man spelar tv-spel, hopplöst.

Tobbish:

medan suget att äta det inte finns...!

Precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

The Walking dead!

Åh, har för mig att min bror har det. Är ju hemskt läskigt [shake]. Lycka till!

framtidsro:

jahaaa, är det nyårslöftena som gör att alla är ute och promenerar idag!

Ja jag misstänker att det är så! Jättejobbigt.

Miceparade:

Lite för amerikanskt för att jag ska va ok med det

Haha, okej då. Kan jag förstå.

Miceparade:

Väljer alltid fel. Gjorde så även nu :c

Vad blev det då?

Miceparade:

Viktig del i analysprocessen.

Åh, låter trevligt! Ja det håller jag med om, vill att eventuell partner ska behandla andra på samma sätt som han behandlar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har idag lyckats med följande:
-Micra mat
-Äta mat
-Dricka kaffe
-Duscha
-Hänga på Facebook och UM

Hade även tänkt göra det här:
-Klä på mig
-Äta mer mat
-Handla mat och andra nödvändigheter
-Städa lite
-Fixa lite med nödvändigt pappersarbete
-Skriva ihop ett mail med träningsgrejer till en kompis
-Glo på en film

Får hoppas något av det blir av också.


   
SvaraCitera

nubbie:

Vad blev det då?

Ett obekvämt plagg som jag knappt kan sitta i och som ej funkar med matmage. Men. Med häftigt mönster på som jag gillar.

nubbie:

vill att eventuell partner ska behandla andra på samma sätt som han behandlar mig.

Vill mest se hur andra människor förhåller sig till personen så att man får nån slags referensram för sin analys [cute][blush]
Vissa grejer kanske man tolkar på ett sätt men andra som känner personen och vet mer om det beteendet kanske tolkar på annat sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

-Klä på mig

Äsch då, kläder är överskattade. I lördags tog jag bara på mig en morgonrock när jag skulle gå runt i huset, annars var jag i mitt rum och då hade jag inte mycket kläder på kroppen. Det var nog den chilligaste dagen på jättelänge [cool]

dvärgkastarn:

-Fixa lite med nödvändigt pappersarbete

Låter hemskt tråkigt [sad]

Miceparade:

Ett obekvämt plagg som jag knappt kan sitta i och som ej funkar med matmage. Men. Med häftigt mönster på som jag gillar.

Åå attans då! Får hoppas att det är bra ljus så man ser mönstret ordentligt, så du inte har den på dig i onödan.

Miceparade:

Vill mest se hur andra människor förhåller sig till personen så att man får nån slags referensram för sin analys

Jaha du menar så! Jag brukar inte analysera människor medvetet särskilt ofta (läs: aldrig) [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Bra tjej!

Ja'a! [love]

nubbie:

nu blev jag lite besviken. Man använder datorn när man spelar spel!! Har aldrig förstått mig på kontrollerna man använder när man spelar tv-spel, hopplöst.

Vissa spel finns dock inte till dator, och då är det inte mycket att göra åt saken! [sad]


   
SvaraCitera