Aviseringar
Rensa alla

Årets julavatar 2012


Ämnesstartare

Capture:

Varför måste vi PM:a dig? Kan vi inte göra en tråd där vi motiverar, och sedan en omröstning om de som fått flest nomineringar?

Word, vi brukar ju göra så.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min luva blev ful, orkar inte göra en ny dock [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nog pratat om hur röstningen ska gå till, visa era avatarer istället! Vill ni rösta så dundrar ni iväg ett litet PM till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Min luva blev ful, orkar inte göra en ny dock

Det blev cool ju[y] Men den skulle se lite fluffigare ut kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Men den skulle se lite fluffigare ut kanske

Jag får arbeta på det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Vill ni rösta så dundrar ni iväg ett litet PM till mig.

Som sagt, vi behöver inte pm:a någon för att rösta, vi skapar pollar senare och röstar öppet, det är bäst och roligast[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Som sagt, vi behöver inte pm:a någon för att rösta, vi skapar pollar senare och röstar öppet, det är bäst och roligast

Jag drog igång tävlingen, vilket gör att jag håller i reglerna. Vill ni rösta, så får ni helt enkelt skicka ett PM till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Jag drog igång tävlingen, vilket gör att jag håller i reglerna. Vill ni rösta, så får ni helt enkelt skicka ett PM till mig.

Vad ska du göra, banna oss?[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Vad ska du göra, banna oss?

Gud vad tråkiga ni är. Jag har knappt hunnit dra igång tävlingen och ni håller redan på att sabba den? Snällt. Tack för uppskattningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Gud vad tråkiga ni är. Jag har knappt hunnit dra igång tävlingen och ni håller redan på att sabba den? Snällt. Tack för uppskattningen.

Jag bara berättar hur folk kommer vilja göra, för att rösta över pm till random användare är varken roligt eller smart. Man vill ju se rösterna i en poll och följa processen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Ahhh

mh håller med, allt blir sötare med en fluga typ[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag visserligen bytt avatar nyligen pga den där jobbiga tråden, hur som helst, S3ON har haft jul sedan tidigt November..

Före: (råkade radera projektfilen, men såg ut såhär på ett ungefär)

Image

Efter:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mh håller med, allt blir sötare med en fluga typ

ÅH NUSSENUSS [love]


   
SvaraCitera
sincan

Läste årets julvantar[sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Orkade inte leta fram min gamla julavatar, så jag snickrade ihop en ny, ofantligt snygg avatar.


   
SvaraCitera