Aviseringar
Rensa alla

Årets UM-Lucia!


Åtta
Ämnesstartare

Image

Med sina sjutton röster så dominerade hon omröstningen och utklassade sina medtävlande. Det är mig en stor, stor ära att utnämna årets UM-Lucia: CAPTURE!

Image

Hennes ljuskrona kommer att utdelas vid ett senare tillfälle, då den måste justeras för att husera hennes stora hår. Självklart kommer hon att ställa upp med bilder och videor av hur hon i Luleå representerar ungdomar.se med sin sång och skönhet.

Jag vill passa på att tacka alla som varit med och tävlat och alla som bidragit med sin röst. Gråt inte över att ni inte vunnit, utan sluta istället äta så kanske ni blir valda nästa år. [party]

Vi inväntar den stolta vinnaren för hennes segertal!

Resultaten av omröstningen återfinns här.


   
Citera

Grattis


   
SvaraCitera

En värdig vinnare, stort grattis från hela det Ålänska folket [party]


   
SvaraCitera

Åtta:

årets UM-Lucia: CAPTURE!

Grattis!


   
SvaraCitera

Grattis! [cute]


   
SvaraCitera

Grattis! [smile]


   
SvaraCitera

lulz


   
SvaraCitera

Någon som blev lika förvånad som jag över att jag fick minst röster? [smile]


   
SvaraCitera

Men för i helvete, vem röstar fram en SAME till lucia? Jag tror det är fusk, bara för att lucia ligger med domaren. FUSK! OSERIÖST! DRA ÅT HELVETE!


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Men för i helvete, vem röstar fram en SAME till lucia? Jag tror det är fusk, bara för att lucia ligger med domaren. FUSK! OSERIÖST! DRA ÅT HELVETE!

xD


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Men för i helvete, vem röstar fram en SAME till lucia? Jag tror det är fusk, bara för att lucia ligger med domaren. FUSK! OSERIÖST! DRA ÅT HELVETE!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Men för i helvete, vem röstar fram en SAME till lucia? Jag tror det är fusk, bara för att lucia ligger med domaren. FUSK! OSERIÖST! DRA ÅT HELVETE!

ETNISK KVOTERING! SVENSKFIENTLIGHET!!! [cry]


   
SvaraCitera

Riggad tävling [n]


   
SvaraCitera

God Konsument:

ETNISK KVOTERING! SVENSKFIENTLIGHET!!!

JA, MINST! [sad]

passaro:

xD

[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Geigermätare:

[sad][sad][sad]

Oh they traditiions just...poff, ey.


   
SvaraCitera