Aviseringar
Rensa alla

ARG!!


Ämnesstartare

Axo_:

HAN SITTER I FÄNGELSE.

HANS LIV ÄR FÖRSTÖRT.

HATA USA.

Helt jävla sjukt!

Fast jag kan inte bli arg på det, blir mer [tard][tard][tard].
Hur blir man arg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Varför vet hans syster detta?

de kanske delar hus, du vet.


   
SvaraCitera

får 1 såndär släng när jag vill vara ärlig så
å lyssnar på låten nu[blush]

jag är arg för att jag aldrig kan ha ett normalt förhållande
jag är arg för att jag bara blir kär i människor som är konflikträdda egoister och i slutänden alltid behandlar mig som skit och ursäktar det med att de inte vill såra mig
jag är arg för att jag tycker om sådana människor
jag är arg för att jag inte orkade ta hand om mig själv och var tvungen att åka hem till mina föräldrar. igen.
jag är arg för att jag aldrig lyckas vara lycklig särskilt länge i taget


   
SvaraCitera

o-k hennes blick på slutet... vet ej om det var en bra grej eller inte för låten att ja fick se videon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

får 1 såndär släng när jag vill vara ärlig så

Det är fint av dig (y)

Blivande_japan:

å lyssnar på låten nu[blush]

:DD

Blivande_japan:

jag är arg för att jag bara blir kär i människor som är konflikträdda egoister och i slutänden alltid behandlar mig som skit och ursäktar det med att de inte vill såra mig

Jävla bortförklaringar.
Gaaah på bortförklaringar!! Hatar.

Blivande_japan:

jag är arg för att jag inte orkade ta hand om mig själv och var tvungen att åka hem till mina föräldrar. igen.

Tycker inte att detta är något dåligt. Du hade ju verkligen anledning till att åka hem. Skönt med familj och så.


   
SvaraCitera

krasch:

Hur blir man arg?

hans liv är förstört nu för en skitsak och det dömdes typ som pedofili och han får inte närma sig 17åringar och allt allt allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar bygga upp lite ilska nu.
Känns bra i magen.


   
SvaraCitera

krasch:

:DD

har hört den förut också, tror jag såg en dokumentåär om dem ngn gång för jääääättelängesen[blush]

krasch:

Jävla bortförklaringar.
Gaaah på bortförklaringar!! Hatar.

ah... kan ej förstå dem trots deras jävla förklaringar

krasch:

Tycker inte att detta är något dåligt. Du hade ju verkligen anledning till att åka hem. Skönt med familj och så.

jo, men känns ändå.. vad fan. missar en viktig vecka i skolan bara pga att jag tycker om människor som inte kan bete sig som folk typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axo_:

hans liv är förstört nu för en skitsak och det dömdes typ som pedofili och han får inte närma sig 17åringar och allt allt allt

Ja, det är jättehemskt!!!
Men jag tycker mest synd om honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har hört den förut också, tror jag såg en dokumentåär om dem ngn gång för jääääättelängesen[blush]

Jaaaa, såg den med! När kan det ha varit? -07?

Blivande_japan:

ah... kan ej förstå dem trots deras jävla förklaringar

Nej, det blir ju bara mer trassel i huvudet och det blir dessutom mycket lättare att genuint ogilla personen som är feg.

Blivande_japan:

vad fan. missar en viktig vecka i skolan bara pga att jag tycker om människor som inte kan bete sig som folk typ.

Hmm, okej det är synd att missa viktiga saker. Men ibland måste man pausa, oavsett.
Och det tog hårt på dig att bli sviken.
Den psykiska ohälsan måste ju gå att likställa vid en fysisk sjukdom som tvingar en att stanna hemma.


   
SvaraCitera

krasch:

Ja, det är jättehemskt!!!
Men jag tycker mest synd om honom.

ja jag tycker jättemycket synd om honom och blir less


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axo_:

ja jag tycker jättemycket synd om honom och blir less

Det måste ju bli rejäla protester ang. detta.


   
SvaraCitera

krasch:

Jaaaa, såg den med! När kan det ha varit? -07?

möjligt! våren kanske? är 99% säker att det var innan jag flyttade hemifrån iaf!

krasch:

Nej, det blir ju bara mer trassel i huvudet och det blir dessutom mycket lättare att genuint ogilla personen som är feg.

precis... men de förstår inte sånt. eller så vill de inte förstå det. tror de iofs mest vill glömma att man någonsin funnits efteråt. som att de aldrig gjort ngn illa

krasch:

Hmm, okej det är synd att missa viktiga saker. Men ibland måste man pausa, oavsett.
Och det tog hårt på dig att bli sviken.
Den psykiska ohälsan måste ju gå att likställa vid en fysisk sjukdom som tvingar en att stanna hemma.

mm kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

precis... men de förstår inte sånt. eller så vill de inte förstå det. tror de iofs mest vill glömma att man någonsin funnits efteråt. som att de aldrig gjort ngn illa

Förmodligen.
Om de ändå ska fly från en sak kan de lika gärna fly från allt. [shake]
teip.


   
SvaraCitera

krasch:

Förmodligen.
Om de ändå ska fly från en sak kan de lika gärna fly från allt. [shake]
teip.

mm
Dold text: hänger drf mkt här. hoppas att påminnelsen ska vara för påfrestande el ngt...[blush]


   
SvaraCitera