Aviseringar
Rensa alla

ARG GEIGER, MYCKET ARG! [mad]


Ämnesstartare

zIGGE:

Du är liten inom området som jämförelse. Du ska hålla käften.

Fast jag gör rätt? Du är ännu mindre än mig inom detta område så jag tar ifrån dig din rösträtt nu. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e du ens tillräckligt gammal för o rösta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

e du ens tillräckligt gammal för o rösta

ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

ja?

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Han vet mycket mer om vad som hjälper i sådana allvarliga fall än vad du gör.

Så det är bara därför alla som är utbildade inom hundskötsel kritiserar hans metoder? Av wikipedia att döma har han ingen utbildning öht för det han gör. Bara arbetat lite på diverse hundcenter och hjälpt kändisar som Oprah etc, vilket är anledningen till att han lyckats få tv-kontrakt. Med rätt kontakter kan man komma hur långt som helst, även utan utbildning.


   
SvaraCitera
time
 time

Vidrigt. Tänk om någon skulle göra en dokumentär om Mannen som kunde prata med kvinnor och göra likadant. När ska folk fatta att djur också är levande varelser som kan känna smärta och inte behöver piskas till lydnad?

Blir illamående. Precis lika illamående som jag fortfarande är över att några jävla tolvåringar i min brors klass KASTADE STEN PÅ EN MÅSUNGE SÅ DEN DOG för att den ramlat ur trädet och mamman inte ville hjälpa den mer. Så jävlasjuktjävlaäckligt.

Arg time är också arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

några jävla tolvåringar i min brors klass KASTADE STEN PÅ EN MÅSUNGE SÅ DEN DOG för att den ramlat ur trädet och mamman inte ville hjälpa den mer. Så jävlasjuktjävlaäckligt.

Vidriga jävla ungar [sad] Det är för sådana som dem som aga borde återinföras.


   
SvaraCitera
time
 time

Duke:

Det är för sådana som dem som aga borde återinföras.

Jag vet inte om jag vill hålla med för att jag väldigt gärna gett ungsvinen varsin örfil eller om jag inte vill hålla med för att jag är emot hela fight fire with fire-grejen.

Men jag förstår vad du menar. Åhh¨sdjgkg vill nästa gråta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag vet inte om jag vill hålla med för att jag väldigt gärna gett ungsvinen varsin örfil eller om jag inte vill hålla med för att jag är emot hela fight fire with fire-grejen.

Vet du om deras föräldrar fick reda på det?


   
SvaraCitera
time
 time

Duke:

Vet du om deras föräldrar fick reda på det?

Är osäker. Tror inte det. Jag råkade bara se diskussionen på facebook, då min lillebror typ tjugo minuter före de kom och började kasta sten fotograferade den. Sedan kommenterade någon att "den och den dödade den" varpå min lillebror blev fruktansvärt arg och upprörd precis som alla andra som såg bilden blev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Precis lika illamående som jag fortfarande är över att några jävla tolvåringar i min brors klass KASTADE STEN PÅ EN MÅSUNGE SÅ DEN DOG för att den ramlat ur trädet och mamman inte ville hjälpa den mer.

Fordonseleverna på min gymnasieskola hällde avfettningsmedel på en fågel så att fjädrarna blev förstörda och sen satt de och peta och sparkade på den [shake] Den var redan skadad men blev ju bara värre och värre :<

Dold text: Sen blev någon arg på att de var så idiotiska och bröt nacken av fågeln så att den skulle slippa lida. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Oj. Har inte sett det. Men det låter ju helt sjukt.

^

zIGGE:

Du är liten inom området som jämförelse. Du ska hålla käften. [smile]

Argumentationsfel.


   
SvaraCitera

Ord, Geiger. Som vanligt.[love]


   
SvaraCitera
zIGGE

KingGurka:

Argumentationsfel.

Hon ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Precis lika illamående som jag fortfarande är över att några jävla tolvåringar i min brors klass KASTADE STEN PÅ EN MÅSUNGE SÅ DEN DOG

Nintendo:

Fordonseleverna på min gymnasieskola hällde avfettningsmedel på en fågel så att fjädrarna blev förstörda och sen satt de och peta och sparkade på den Den var redan skadad men blev ju bara värre och värre :<

[cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Luna Lovegood:

Ord, Geiger. Som vanligt.

[smile]

zIGGE:

Hon ja.

[zzz]


   
SvaraCitera