Aviseringar
Rensa alla

arg och olycklig


spårat ur lite kanske


   
SvaraCitera

angel_dead:

Så känns som allt jag gör är fel. Vad ska jag göra förutom att sluta vara elak på folk (se ner på folk)???

Antagligen är det väl det eftersom du är olycklig?

Mitt tips mot detta är att typ bli voluntär till kyrkan och hjälp fattiga i denna kristid, även om du förlorar på det.

Och prova Kundalini yoga.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske vill bli fastbunden i en fattig säng samtidigt som ett gäng bönder sätter sig på dä, yay yay!

(Såklart så skall du knarkas innan).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Och prova Kundalini yoga

vart kan man göra det då?


   
SvaraCitera

Tänk om - tänk rätt


   
SvaraCitera

Jobbigt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tänk om - tänk rätt

jag försöker ju men bara fram till att alla andra e dumma i huvudet och omogna. liksom lämna min bästa kompis och umgås hellre med hennes 60 åriga pappa. vi har typ samma intressen så. men det känns inte så normalt


   
SvaraCitera

angel_dead:

jag försöker ju men bara fram till att alla andra e dumma i huvudet och omogna. liksom lämna min bästa kompis och umgås hellre med hennes 60 åriga pappa. vi har typ samma intressen så. men det känns inte så normalt

Låter som du behöver skaffa nya, mer intressanta vänner.
Samt gå i terapi om du känner för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Låter som du behöver skaffa nya, mer intressanta vänner.

ja, men jag tycker tjejtugg är riktigt uttråkande. tex man umgås med ett gäng på 3 tjejer. man sitter och fikar och har samma snack varje gång en tjej e olyckligt kär i david som hon vart kär i 3 år så måste hon böla om det varje gång eller nått hysteriskt snack om en ny handväska. sen om person inte e där så passar man på att snacka skit om personen som inte just e stunden e närvarande. liksom sånt som "hon hade så jävla ful tröja på sig i måndag, och såg du hon har fått värsta häng pattarna ju".

mycket givande samtalsämnen? jag tycker folk e dumma i huvudet.


   
SvaraCitera

angel_dead:

ja, men jag tycker tjejtugg är riktigt uttråkande. tex

Finns många tjejer som inte är sådär, jag pallar inte heller med sådant.

angel_dead:

jag tycker folk e dumma i huvudet.

du verkar lite bitter


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns många tjejer som inte är sådär, jag pallar inte heller med sådant.

skönt vart hittar man dom dÅ?

isola:

du verkar lite bitter

jag blir ledsen för det känns som det fel på mig eftersom jag inte tycker det är så trivsamt. om det inte är sånt bajs dom snackar är det om hur jävla fulla dom är på helgerna eller att dom e så jävla deprimerade (den där trenden som springer efter berny pålsson och lekar psyksjuka)
och så visar dom några fjuttigt skärmärke som knappt syns och säger att dom e djupt deprimerade och man orkar inte annat än sucka. e inte känslokall men har ju sätt folk som mår dåligt och kan skilja på folk som e uppmärksamhetskåta och inte.


   
SvaraCitera

angel_dead:

skönt vart hittar man dom dÅ?

du får väl leta

angel_dead:

jag blir ledsen för det känns som det fel på mig eftersom jag inte tycker

Återigen; du behöver nytt umgänge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Återigen; du behöver nytt umgänge

jag vet 🙁 men vart går man liksom som 17 åring och raggar nya polare liksom?

folk skulle ju tycka man var konstig om man försökte ragga upp en polare på tunnelbanan. kompisar e ju svårare att hitta kan man väl säga.


   
SvaraCitera

angel_dead:

kompisar e ju svårare att hitta kan man väl säga.

Jo det är dem..


   
SvaraCitera