Aviseringar
Rensa alla

Arg över dryg kille.


Ämnesstartare

Jag är så jävla arg! Var sjukt intresserad av en kille som uppenbarligen vill ha mig och har verkat vilja det länge nu. Men när han sedan berättar för alla gemensamma vänner att han ska "försöka ligga med mig"? Inte okej!

Han framställer sig som någon jävla Casanova och tror att jag är hur lätt som helst. Han får mig att verka skitbillig om jag ligger med honom. Hade hoppats på ett förhållande i framtiden, men nejdå.

Jag vet att han inte uppskattar mig tillräckligt för att jag ens ska ha sex med honom. Samtidigt är jag fortfarande sugen. Jävla asshole att sumpade det för sig själv som han gjorde. Och jävla asshole jag är som nästan blev kär i honom.


   
Citera

ok


   
SvaraCitera

kanske ett missförstånd, båda ville ha varandra men på olika sätt.


   
SvaraCitera

lämna skeppet så snart som möjligt.
annars blir det plankan för din del och du blir våt och riskerar senare döden.

(notera x-tremt finurlig och välplacerad metafor)


   
SvaraCitera

Skit i honom och gå vidare mot nästa besvikelse (mig) [smile]


   
SvaraCitera

Fan vad folk gnäller om irrelevanta saker på forum.
Bara skit i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa dig en blogg istället.


   
SvaraCitera

nejmen, så ovanligt, tjej och kille missförstår varandra [shake]


   
SvaraCitera

usch så synd om dej, är så hemskt när någon vill ligga med en[sad]


   
SvaraCitera

Säg till honom, inför en massa folk, att du verkligen inte har något intresse av att ligga med honom alls. Så hånskrattar du lite och tittar på honom som om han vore hundbajs på gatan.

Sen ligger du med honom, ingen kommer då tro på det när han berättar om det sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

usch så synd om dej, är så hemskt när någon vill ligga med en

Jo, det borde jag kanske inte gnälla över. Men det är skillnad på att vilja ligga, och att ta för givet att vi ska det.

isola:

Säg till honom, inför en massa folk, att du verkligen inte har något intresse av att ligga med honom alls. Så hånskrattar du lite och tittar på honom som om han vore hundbajs på gatan.

Sen ligger du med honom, ingen kommer då tro på det när han berättar om det sedan.

Lätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

Fan vad folk gnäller om irrelevanta saker på forum.

Ett fint resultat av ångest och vitt vin...


   
SvaraCitera

CloseToMe:

Jo, det borde jag kanske inte gnälla över. Men det är skillnad på att vilja ligga, och att ta för givet att vi ska det.

En kvinna skall göra som en man vill[no-no]


   
SvaraCitera