Aviseringar
Rensa alla

argument för dödsstraff


Ämnesstartare

gravt retarderade internetanvändare
ayn rand (återinför postuma avrättningar genast)
folk som gillar ayn rand
telefonförsäljare (att råna pensionärer är mer moraliskt försvarbart, så ursäkter finns ej)

fyll gärna på listan.


   
Citera
Ämnesstartare

skulle kunna jobba som bödel, fett badass jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som trimmar sina mopeder
Folk som sätter in överdimensionerade högtalare och bas till sin begagnade volvo
Folk som tror att hela världen rasar samman och att de är just helt ensamma om att ha känt sig deprimerade
Folk som leachar multiplayer/online
P14 som startar kuktrådar
Andra P14 som klagar över svårighetsgraden över online-spel
F14 som startar brösttrådar
Folk som tittar på Big Brother
Folk som deltar i Big Brother
Folk som ger sitt medgivande till att andra tittar/deltar på Big Brother
Folk som kollar på night shift nurses
Folk som tror att de är något speciellt för att de gymmar och äter hälsokost
Folk med liten till ingen självinsikt
Folk som tycker att annie lööf är ett bra tillskott för centern

---

....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

(återinför postuma avrättningar genast)

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ayn rand (återinför postuma avrättningar genast)
folk som gillar ayn rand

Randroid:

Eh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ayn rand (återinför postuma avrättningar genast)
folk som gillar ayn rand

Eh.
Objektivismen ser på individen som en okränkbar entitet, varför dödsstraff vore vansinne. Men du verkar ju gilla att bli bestämd över, är du lite undergiven? Lite vilse? Sådan som behövde amma till du var 15?


   
SvaraCitera

Folk som lyssnar på Skrillex och Dubstep.


   
SvaraCitera

folk som glider omkring utan kläder och tror det är någon slags frigörelse eller whatver[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Objektivismen ser på individen som en okränkbar entitet, varför dödsstraff vore vansinne. Men du verkar ju gilla att bli bestämd över, är du lite undergiven? Lite vilse? Sådan som behövde amma till du var 15?

Tror han menar att dessa borde dö, och därför skall dödsstraff införas.

Men vem vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att ni tar mörkis lite för seriöst

Redbulls:

folk som glider omkring utan kläder och tror det är någon slags frigörelse eller whatver

vilka gör detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Tror han menar att dessa borde dö, och därför skall dödsstraff införas.

Ja därav:

Randroid:

Men du verkar ju gilla att bli bestämd över, är du lite undergiven? Lite vilse? Sådan som behövde amma till du var 15?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tror att ni tar mörkis lite för seriöst

Seriöst eller inte, det är lika bra att bemöta det för andra som kollar igenom tråden och tar det på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnvangnskärringar som är för upptagna med sin Ifån att dem inte ser när man stannar vid rödljuset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödstraff på folk som vill använda sig av dödstraff för att anmärka på jobbiga saker i deras vardag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Objektivismen ser på individen som en okränkbar entitet, varför dödsstraff vore vansinne.

jag tror bestämt att begreppet du söker är "poetisk rättvisa".

Randroid:

Men du verkar ju gilla att bli bestämd över, är du lite undergiven? Lite vilse? Sådan som behövde amma till du var 15?

och sen undrar ni varför ingen tar er på allvar. grejen med individer är att de oftare än inte är fullständigt retarderade, därför är det mer än lovligt korkat att försöka avskaffa den lilla kontroll över dessa individer som vi faktiskt lyckats skaffa under de senaste 10.000 åren av civilisation.

men det är ju ändå lite roligt att ni försöker få det till att den av gud givna ordningen är den som ni predikar, och att de 99.9% av befolkningen med sundare värderingar än ni har är extremisterna. för det du säger är ju i princip att typ hela befolkningen är "lite undergiven" och "lite vilsen". och jämfört med en självglorifierande tokliberal med jesuskomplex och en orubblig, fanatisk övertygelse om att dennes väg är den enda rätta så stämmer det säkert. men jag skulle säga att vanföreställningar av den magnituden gör dig till en fara för allmänheten och en utmärkt kandidat för arkebusering.

det är klart att man kan låsa in er utan all möjlighet till kontakt med omvärlden, men jag tycker helt enkelt inte att det är praktiskt. jag menar, rehabiliteringschansen hos någon av er är ändå i princip noll.

Randroid:

Dödstraff på folk som vill använda sig av dödstraff för att anmärka på jobbiga saker i deras vardag.

jag tror att du överskattar hur stor andel av befolkningen som faktiskt gillar ayn rand. det är inte så mycket ett vardagsproblem som något som jag utsätts för med väldigt ojämna mellanrum när mina rutiner för att skydda mig mot idioti fallerar.


   
SvaraCitera