Aviseringar
Rensa alla

Argument för och emot !


Ämnesstartare

Hej , jag vill ha så många argument ni kan komma på både för och emot homo-, bi- och transsexuallitet !

Så vad tycker alla ? [smile]


   
Citera

hahahaha lulz


   
SvaraCitera

Bi skulle helt klart vara bäst, bara att välja och vraka


   
SvaraCitera

stinaah:

Hej , jag vill ha så många argument ni kan komma på både för och emot homo-, bi- och transsexuallitet !

uTVECKLA, VAD MENAR DU ENS.

MVH


   
SvaraCitera

jag är för bi!

Tycker det är härligt när dem surrar på sommarn även om jag är lite rädd för dem


   
SvaraCitera

haha, va? vad finns det att argumentera kring? vilket som är den optimala läggningen?

skulle säga bi då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag menar typ vad tycker ni om homo-, bi- och transsexuella ?
är det "fel" att vara det? Varför ?


   
SvaraCitera

Förbjud allt. Jävla snusk!


   
SvaraCitera

är för


   
SvaraCitera

Hur kan man vara emot eller för? Ungefär lika vettigt som att vara för eller emot träd. Det existerar och är den del av verkligheten, lev med det.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ungefär lika vettigt som att vara för eller emot träd.

Eller lämmeltåg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Förbjud allt. Jävla snusk!

Varför ?


   
SvaraCitera

Nachac:

Hur kan man vara emot eller för? Ungefär lika vettigt som att vara för eller emot träd. Det existerar och är den del av verkligheten, lev med det.

Klart som fan man kan vara för eller mot det? Bara för att det existerar så kan man fortfarande tycka det är fel och anse att det inte borde existera.


   
SvaraCitera

JejeX:

Klart som fan man kan vara för eller mot det? Bara för att det existerar så kan man fortfarande tycka det är fel och anse att det inte borde existera.

Visst kan man, blir dock inte mer vettigt.


   
SvaraCitera

Det enda motargument jag kan komma på är ett ganska dåligt argument, men att det stoppar utvecklingen dvs blir alla homos kommer det inte att föddas mycket färre barn och då dör människan ut på sikt.


   
SvaraCitera