Aviseringar
Rensa alla

Argumentera för argumenterandets skull! (Massiv forumlek)


Ämnesstartare

kakakaka: Åh vill argumentera o lajva liberal

Ålrajt, yttrandefriheten bör vara total, go!


   
SvaraCitera

Nachac:

Men förihelvete. Nej, jag vänder mig inte bara till vänsterfolk. AFAS står i sammanhanget inte för antifascistisk aktion utan det är en förkortning för lekens namn: Argumentera För Argumenterandets Skull! Nu kan du omöjligen missförstå.

JA tack för att du förklarar. Du kan förvänta dig att folk ska lista ut det men det är inte säkert att alla gör det.
Det är sant, nu kan jag OMÖJLIGEN kunna Missförstå det du har skrivit. Glad


   
SvaraCitera

Jag är väldigt säker på att somliga har fel och andra har rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt att denna forumlek inte tagit fäste. Väldigt bra idé faktiskt. I kontrast till alla "vem av de 2 ovan går du helst och handlar mat med?"-trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Jag är väldigt säker på att somliga har fel och andra har rätt.

tror snarare att andra har fel och somliga har rätt, eftersom att det är alltid någon annans fel? hör aldrig att somliga har fel.


   
SvaraCitera

Bigcitylaif:

tror snarare att andra har fel och somliga har rätt, eftersom att det är alltid någon annans fel? hör aldrig att somliga har fel.

Vem ger dig rätten att avgöra hur andra och somliga är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad värdelös lek 


   
SvaraCitera
mynona

S3ON:
fan vad värdelös lek 

Ärligt talat hade denna lek varit rent perfekt för alla som debatterar mest för att kanalisera ut sina känslor för något annat genom en debatt. och det är så vanligt. tänk på hur ofta folk tex vägrar medge att de har fel i sak, därför att de egentligen inte debatterar om en sak utan bara vill få ur sig sina känslor. Men att delta i denna lk skulle väl blottlägga det hela för mycket... 


   
SvaraCitera