Aviseringar
Rensa alla

Argumenterande uppsats, any topics?


Ämnesstartare

Låt oss hålla det enkelt och så lätt som möjligt (sett nån fågelhjärna eller två här); Skola --> Svenska --> Uppgift --> Argumentation --> Brainfreeze.

Alltså, några intressanta förslag på vad jag kan argumentera kring? Fet chans att jag kommer skriva om typ, dödsstraff, aborter och annat uttjatat och sönderwhinat.

Alla förslag är välkommna dock.

(Och bara för att någon kommer att påpeka detta så YES, då kan det ju också argumenteras om jag också bör räknas in i fågelhjärna kategorin då jag inte kommer på shit att skriva om.)

Hursomhelst så är jag tacksam om någon kotte där ute sitter på något intressant.


   
Citera
Ämnesetiketter

Planekonomi


   
SvaraCitera

jag argumenterade mot lastbilar. [blush]


   
SvaraCitera

Sök "Dödsguden" bland gamla forumtrådar.
Det blir kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bolly:

Planekonomi

- Sounds like a great deal of fun.

Miceparade:

Sök "Dödsguden" bland gamla forumtrådar. Det blir kul.

- I did. Orkade inte kolla igenom alla, såg komplicerat och mycket ut så jag sket i det. Fail från min sida, yes sir.

Gud så negativ jag låter.
Är inte det dock... föreställ er min röst lite entusiastisk bara 😉


   
SvaraCitera

Religion, vad som är bra(?) dåligt med det.


   
SvaraCitera

Monarki, känns ganska aktuellt nu också med det där fjolliga bröllopet på intågande.

Vill du få till en bra text så tänkt efter och ta ett ämne som du faktiskt bryr dig om. Blir alltid bättre när man har en åsikt, och inte låtsas ha en åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Monarki, känns ganska aktuellt nu också med det där fjolliga bröllopet på intågande.Vill du få till en bra text så tänkt efter och ta ett ämne som du faktiskt bryr dig om. Blir alltid bättre när man har en åsikt, och inte låtsas ha en åsikt.

- Point.
Och det irriterande bröllopet skulle kunnas skriva något om ja, har några tankar kring det. Skall överväga.


   
SvaraCitera

Dödshjälp är ju också på tapeten just nu. Bör inte falla inom kategorin för uttjatat,eftersom folk i regel undviker ämnet.


   
SvaraCitera

Monarkin is the shit. Visste du att den första Bernadotte inte ens var av adeln? Bara en högt uppsatt soldat till Napoleon. Han och två andra blev tillfrågade, men bara han tackade ja att bli kung av Sverige.

Bara jag som är astaggad på att betala deras liv bara för att deras farfarsfars far-något inte hade något bättre för sig en torsdagseftermiddag?


   
SvaraCitera

hallå? invandrare? [shake][shake]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

hallå? invandrare? [shake][shake]

De kan man ju inte säga något argumenterande emot. [shake]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

De kan man ju inte säga något argumenterande emot. [shake]

Mm juste, det blir för lätt.
blattar alltså.. [shake]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

Mm juste, det blir för lätt.
blattar alltså.. [shake]

Ja och det blir ju inte lika mycket argumenterande som det bara blir att statera fakta och uppstapla allmän opinion. [shake]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Ja och det blir ju inte lika mycket argumenterande som det bara blir att statera fakta och uppstapla allmän opinion. [shake]

Svennejävel [shake]


   
SvaraCitera