Aviseringar
Rensa alla

Arnstad gick just full Arnstad igen


Ämnesstartare

Arnstad3.png
Arnstad4.png

Arnstad2.png

Arnstad2_0.png

Vad tycks om Arnstads senaste twitteralster? Vad tror ni han tog han innan han skrev ner detta?


   
Citera
Ämnesstartare

Vill minnas att Aftonhoran rankas som Sveriges största kvällstidning, eller ska vi kalla det "dagstidning" (inte morgontidning!). Men jag har ju väldigt svårt att tänka mig att Aftonhoran som mest läses av vänsterläsare får ett ökat stöd med tanke på att fler och fler sossar lämnar S och går över till SD. 


   
SvaraCitera

Jag vill bara krama Arnstad. I ansiktet. Med en motorsåg. Fylld med muslimblod. Driven på Cyklon-B. Och pådragen en SS-Kostym medans jag tokrunkar på bilder till Jimmie Åkesson


   
SvaraCitera
mens
 mens

Jötunheimer:
Jag vill bara krama Arnstad. I ansiktet. Med en motorsåg. Fylld med muslimblod. Driven på Cyklon-B. Och pådragen en SS-Kostym medans jag tokrunkar på bilder till Jimmie Åkesson

öh


   
SvaraCitera

mens:

öh

Vad det allt du kunde få ur dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer: Jag vill bara krama Arnstad. I ansiktet. Med en motorsåg. Fylld med muslimblod. Driven på Cyklon-B. Och pådragen en SS-Kostym medans jag tokrunkar
på bilder till Jimmie Åkesson


Nu tar vi det lilla lugna här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:
Jag vill bara krama Arnstad. I ansiktet. Med en motorsåg. Fylld med muslimblod. Driven på Cyklon-B. Och pådragen en SS-Kostym medans jag tokrunkar på bilder till Jimmie Åkesson

Vrf muslimblod?


   
SvaraCitera

Getrekt:

Vrf muslimblod?

Han gillar ju muslimer så det får det bli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ytterligare ett exempel på "goda" människor som får kalla åsiktsmotståndare vad de vill och komma undan med det.


   
SvaraCitera

Weeaboo:


Nu tar vi det lilla lugna här.


   
SvaraCitera
Exner

   
SvaraCitera