Aviseringar
Rensa alla

Aroniabär


Ämnesstartare

Person ba vill du ha lite aroniabär sen? och jag ba ja tack pga bär brukar ju vara goda och aronia(or??) ska ju vara väldigt nyttiga. Men vad fasen kan man göra av aronia(or????)? Har ej ens smakat så de kan ju vara jätteäckliga. 
Gimme era aroniaerfarenheter så är ni rara! Det enda jag vet om dem är att de ser ut som svarta vinbär och är nyttiga.


   
Citera
Ämnesstartare

Så jävla hopplösa 🙁 hade jag skapat en poll om typ vad för toalettpapper ni använder hade ni varit all over. Ska dricka en dricka med aronia nu ba för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag trodde sådana bär var giftiga! coolt ju. är de äckliga kan du säkert göra typ saft eller nått på dem (socker kanske räddar). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken person 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig hört talas ommmm 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namnet alltså, känner igen dom finns i varenda trädgård typyp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hört om innan och efter wikipedia så är jag skeptisk till att äta dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
jag trodde sådana bär var giftiga! coolt ju. är de äckliga kan du säkert göra typ saft eller nått på dem (socker kanske räddar). 

ja det funkar nog!

S3ON:
namnet alltså, känner igen dom finns i varenda trädgård typyp

finns många mörka bär så kanske inte, men har rätt dålig koll på bär.

drack nyss lite av en blåbärsdryck med aronia i. den smakade inte farligt illa och jag har ännu inte dött av någon allergisk chock så detta var ju positivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Aldrig hört om innan och efter wikipedia så är jag skeptisk till att äta dem

men slyyyta Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tur att det var en kivikdryck jag drack lite av och inte bär jag plockat av en buske pga skulle bli nervig av'et då. även om jag vet att de är ofarliga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja det funkar nog!

finns många mörka bär så kanske inte, men har rätt dålig koll på bär.

drack nyss lite av en blåbärsdryck med aronia i. den smakade inte farligt illa och jag har ännu inte dött av någon allergisk chock så detta var ju positivt

smakar den nyttigt dåe? typ beskt lr surt som faen? 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

smakar den nyttigt dåe? typ beskt lr surt som faen? 🙂 

lite beskt men det var huvudsakligen en blåbärsdryck så blåbären tog över. har ju en liten noja över att kunna få en allergisk reaktion för nya grejer så jag är mest glad över att det inte har hänt. än Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

lite beskt men det var huvudsakligen en blåbärsdryck så blåbären tog över. har ju en liten noja över att kunna få en allergisk reaktion för nya grejer så jag är mest glad över att det inte har hänt. än Rodnar

ok ok håll telefonen nära till hands bara så är d nog lugntttt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ok ok håll telefonen nära till hands bara så är d nog lugntttt 

nej du ska säga att inget kommer att hända, säg det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Farmor har alltid sådan saft framme.

Är mycket gött!


   
SvaraCitera