Aviseringar
Rensa alla

Arra orren somrre gårrå ha rr i skarre varra rr i (ibland)


Ämnesstartare

Erre int så? Varrå? Kanrru säga varför dårrå nurrå ? Herrå?
Nerrå durrå behöverrå interrå görra nårråt sårrant barra chirra


   
Citera
Ämnesstartare

Der tyrrer jar orrå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår inte och varför har du johan glans som visningsbild?

Werjevir:

Erre int så? Varrå? Kanrru säga varför dårrå nurrå ? Herrå? Nerrå durrå behöverrå interrå görra nårråt sårrant barra chirra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Der tyrrer jar orrå.

Ru tyrrer myrret brra sarrer

Hjärtlös:

jag förstår inte och varför har du johan glans som visningsbild?

För gillar bilden han ser så jävla mysko ut när han sticker upp ur sj-nät-bak-på-sätet-påse-grejen o så kan han ju va riktigt rolig

Hjärtlös:

Werjevir:

Erre int så? Varrå? Kanrru säga varför dårrå nurrå ? Herrå? Nerrå durrå behöverrå interrå görra nårråt sårrant barra chirra

Översättning dårrrå: Är det inte så? Vadå? Kan du säga varför då nu då? Hejdå? Nejdå du behöver inte göra något sådant bara chilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

För gillar bilden han ser så jävla mysko ut när han sticker upp ur sj-nät-bak-på-sätet-påse-grejen o så kan han ju va riktigt rolig

Aa den var bra bild men han är inte bra

Werjevir:

Översättning dårrrå: Är det inte så? Vadå? Kan du säga varför då nu då? Hejdå? Nejdå du behöver inte göra något sådant bara chilla.

Hihi [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Aa den var bra bild men han är inte bra

Visste inte ens vad han het när jag fotade eller när jag valde bilden, va nån umare som sa att det var han så kolla nått klipp då [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Visste inte ens vad han het när jag fotade eller när jag valde bilden, va nån umare som sa att det var han så kolla nått klipp då

[blush][blush]


   
SvaraCitera