Aviseringar
Rensa alla

Årsdags och födelsedagspresent till flickvännen. Help!


Ämnesstartare

S3ON:

Men du skrev ju "som en tjej kan gilla", vad menar du med det? Och förväntar du dig på riktigt att vi på detta forum vet mer om din flickvän än du själv? Hur skall vi veta om inte du vet? Galen

Men herrejävlar. Hon är en tjej därför skrev jag tjej. Nä jag förväntar mig inget men tänkte bara om man kunde få nåt bra tips på vad man kan ge sin flickvän som hon kan tänkas gilla. Alltså gissningar


   
SvaraCitera

Folk är inte individer, det är det bara miljöpartister, nekrofilliberaler och politismvänster som tror på. Det är rimligt att generalisera. 


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Men herrejävlar. Hon är en tjej därför skrev jag tjej. Nä jag förväntar mig inget men tänkte bara om man kunde få nåt bra tips på vad man kan ge sin flickvän som hon kan tänkas gilla. Alltså gissningar

Tror som sagt ej  att våra gissningar är mer träffsäkra än dina..

Men du måste väl mena att det även finns saker en tjej absolut inte kan tycka om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror som sagt ej  att våra gissningar är mer träffsäkra än dina..

Men du måste väl mena att det även finns saker en tjej absolut inte kan tycka om?

Såklart att det finns saker som en tjej verkligen inte tycker om


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Såklart att det finns saker som en tjej verkligen inte tycker om

vadå för nåt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vadå för nåt? 

Samma saker som en kille inte gillar


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Samma saker som en kille inte gillar

:))  

Vad har du emot feminism? 


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Jodå. Hon är intresserad av foto, dans, musik, mode, Japan och pyssel. Det är vad jag kommer på just nu 🙂

Köp manga eller en resa till Japan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

:))  

Vad har du emot feminism? 

Vad gör du här om du bara ska hata?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Köp manga eller en resa till Japan?

Yäy nån med ett bra tips. Hon gillar ju pokémon kom jag på. De e ju manga 🙂


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Vad gör du här om du bara ska hata?

Jag hatar inte, jag bara undrar - föga intressant. Gav dig till och med ett jättefint tips förut som mottogs med stor besvikelse.. "Meh" osv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag hatar inte, jag bara undrar - föga intressant. 

Allt är så ologiskt gällande feminister. Visst jag står för jämställdhet men feminister förstår jag mig inte på. Där har du ditt svar. Babbla inte mer om de nu


   
SvaraCitera

parkwaydrive: Allt är så ologiskt gällande feminister.

Är det ologiskt att sträva efter jämställdhet mellan män och kvinnor? Då är du själv ologisk med andra ord eftersom du skrev att du även gjorde. Vad gör det ologiskt?

Låter som du är är mycket rik på fördomar, min vän.

Det kan mycket väl vara fördomarna som ligger till grund och agerar hinder för dig i jakten på den perfekta presenten till henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det någon annan här som har ett TIPS? Och nån som kan hålla sig till tråden


   
SvaraCitera

parkwaydrive:
Finns det någon annan här som har ett TIPS? Och nån som kan hålla sig till tråden

När vi har tagit itu med problemen som är orsaken till denna tråden så kommer du finna världens bästa present till henne på egen hand! 


   
SvaraCitera