Aviseringar
Rensa alla

Artikel om swingers-klubbar


Ämnesstartare

Läste en artikel om swingersklubbar och kommentarerna till denna var ju bara hemska :p

"jag tycker att sådant här är så sorgligt. Så andefattigt. Det måste ju ändå fattas någonting hos dessa människor som går dit..? Vanlig anständighet, om inte annat. Och förmågan att verkligen älska en annan människa, för gör man det så vill man inte dela honom/henne med andra. "

"Äckliga fy fan vilka vidriga personer kan dom inte hålla sig till sin partner.
Inte undra på att det händer så mycket våldtäkter och perversa övergrepp när det finns så mycket snedvridna personer.
Det är ju tragiskt dessa personer måste ha haft en kärlekslös barndom eftersom dom inte uppskattar sin partner och familjelivet. "

Och så vidare... :p

Jag personligen tycker att det är personerna som skriver kommentarer som dessa som är respektlösa idioter. Varför kan folk inte få göra som de vill? Att hånga/ha sex med någon annan än sin partner när båda uppenbarligen är med på det, det har inte med kärlek att göra. Det har med tillit och böjelser att göra. Tycker man om att se sin partner med en annan, varför inte?

Så länge man inte skadar någon annan (oom denna inte vill bli skadad förstås ;p) så ser jag inga problem med sådant. Vad tycker ni?


   
Citera

Some say the 'x' GETS YOU FUCKED UP

Some say the 'x' MAKES THE SEX BETTER


   
SvaraCitera

BETTER-BETTER

W-WHO'S NEXT


   
SvaraCitera
edroon

misfits:

Vad tycker ni?

jag tycker det är sjukt folk. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

jag tycker det är sjukt folk. [tard]

Varför då? Bara för att man inte förstår en annan människas läggning betyder det väl inte att det är sjukt? Är det sjukt att vara homosexuell/transexuell också? :p eller att tända på latex?


   
SvaraCitera

Tycker det är sjukt att folk kan vara så oförstående för vad andra vill och se ned på människor som gör något de gillar utan att skada någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Tycker det är sjukt att folk kan vara så oförstående för vad andra vill och se ned på människor som gör något de gillar utan att skada någon.

Ja, det är ju inte direkt så att det är onda eller dåliga människor. Jag förstår inte hur folk kan få det att låta som att både finanskrisen och Irakkriget startade på en swingersklubb ;p haha


   
SvaraCitera

misfits:

Ja, det är ju inte direkt så att det är onda eller dåliga människor. Jag förstår inte hur folk kan få det att låta som att både finanskrisen och Irakkriget startade på en swingersklubb ;p haha

Hhaaha iknow ;P Tror folk är rädda för sånt de inte känner till = fördömer det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Hhaaha iknow ;P Tror folk är rädda för sånt de inte känner till = fördömer det.

Jo, det är ju tyvärr så. Jag kan bara inte se problemet med att vuxna människor går på organiserade tillställningar och väljer vilka de ska ha sex med =p

Sen att man inte skulle älska sin partner bara för det. Varför inte? Jag har till exempel inga problem med att min kille hånglar med andra, bara han frågar mig först =p Det har inget att göra med att vi inte älskar varandra 🙂


   
SvaraCitera
Gifted

misfits:

Vad tycker ni?

Jag tvivlar starkt på at swingersmänniskor är de som våldtar. Jag tror snarare att dessa människor känner sig mer harmoniska än andra; då de vågar leva ut sina sexuella preferenser.


   
SvaraCitera
edroon

misfits:

Varför då? Bara för att man inte förstår en annan människas läggning betyder det väl inte att det är sjukt? Är det sjukt att vara homosexuell/transexuell också? :p eller att tända på latex?

Låt mig säga, det finns gränser.. [crazy]


   
SvaraCitera

Jag tycker... att de får hålla på med sina intressen.
Förstår inte riktigt skidåkare heller, vem fan vi beblanda sig med snö?
Idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Jag tycker... att de får hålla på med sina intressen.
Förstår inte riktigt skidåkare heller, vem fan vi beblanda sig med snö?
Idioter.

Hahaha. Ja, det var ett vackert argument.

Gifted:

Jag tvivlar starkt på at swingersmänniskor är de som våldtar. Jag tror snarare att dessa människor känner sig mer harmoniska än andra; då de vågar leva ut sina sexuella preferenser.

Nej, säkerheten är väl vad jag förstått också väldigt hög på sådana klubbar.

edroon:

Låt mig säga, det finns gränser.. [crazy]

Fast så länge de inte skadar anbdra så är det väl inga problem? Det är ju inte direkt så att de ställer sig p gatan och har sex framför dig ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Fast så länge de inte skadar anbdra så är det väl inga problem? Det är ju inte direkt så att de ställer sig p gatan och har sex framför dig ;p

Håller med ig till 100%. jag tror faktiskt att folk är svartsjuka, dom vill ha något som dom inte kan få(säg den kille som inte drömt om en 3kant). då försöker dom övertyga sig själva om att det är moraliskt fel och att det är därfor dom inte har gjort det..


   
SvaraCitera
Gifted

misfits:

Nej, säkerheten är väl vad jag förstått också väldigt hög på sådana klubbar.

Jo, men det var inte det jag syftade på. Jag tror inte man går på swingerklupp för att sedan hoppa på någon på vägen hem...


   
SvaraCitera