Aviseringar
Rensa alla

Artonårspresent till pojkvän?


Ämnesstartare

Ja, vad ska man egentligen köpa? Kläder känns lite tråkigt. Vill ge något mer personligt.
Hjälp mig!


   
Citera

Armband läder/silver

Boken 101 ställningar att pröva innan du dör

körlektioner

nytt minneskort till mobilen

men vill du vara personlig är det nog bättre att "göra" något istället, skäm bort honom lite [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Boken 101 ställningar att pröva innan du dör

den skulle jag villja ha[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En upplevelse? Picknick, mindre resa, heldag med aktiviteter.


   
SvaraCitera

Sex.


   
SvaraCitera

lopez:

Vill ge något mer personligt.

Vad i helvete är det med dig? Hur dålig flickvän måste du vara egentligen? Du vill ge någonting personligt? Guess what?

DU SKA VETA VAD SOM ÄR PERSONLIGT FÖR DIN POJKVÄN


   
SvaraCitera

Det är väl tanken som räknas inte penga värdet. Jävla momo dyrkare.!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Hur dålig flickvän måste du vara egentligen?

Jadu, frågar du honom så skulle du få svaret "världens underbaraste flickvän". [smile]


   
SvaraCitera

lopez:

Jadu, frågar du honom så skulle du få svaret "världens underbaraste flickvän".

Jag hade också sagt det om det hade gjort att jag fick fitta.

Du kan knappast vara en bra flickvän om du inte ens kan din pojkväns personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är klart jag jag vet hur han är som person. Men hur kul är det egentligen att ge bort tillexempel cykeldelar?


   
SvaraCitera

Gillar han cykeldelar så varför inte? [rolleyes]


   
SvaraCitera

lopez:

Men det är klart jag jag vet hur han är som person. Men hur kul är det egentligen att ge bort tillexempel cykeldelar?

Så ert förhållande är baserat på materiella ting, och ni dömer varandra baserat på vilka presenter ni ger?

Om du nu är "världens underbaraste flickvän" så spelar det ju fan ingen roll VAD du ger honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men han fyller år och man brukar ge födelsedagspresenter. Och just denna gången fyller han arton år. Och ja, det spelar ju NÄSTAN ingen roll vad jag ger, men något lite mer personligt än kläder hade jag tänkt. [smile]

Det är ju därför jag skapade denna tråden. Jag vill ha tips och det har jag fått. Och några elaka och onödiga kommentarer på köpet.
Tack.


   
SvaraCitera

lopez:

Nej, men han fyller år och man brukar ge födelsedagspresenter. Och just denna gången fyller han arton år.

mm och många idioter brukar ge presenter för sin årsdag i förhållanden också..

Jag gör hellre någonting speciellt och -- PERSONLIGT -- än slösar pengar på materiella ting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Jag gör hellre någonting speciellt och -- PERSONLIGT -- än slösar pengar på materiella ting.

Men fyfan vad du gnäller.

Har du ens haft ett förhållande? I vartenda tråd jag sett dig i så har du tjatat om hur desperat du är efter fitta.


   
SvaraCitera