Aviseringar
Rensa alla

Arvika 09


Ämnesstartare

hej de som var på arvika i år! Snälla berätta för mig som inte var där, hur var de band som ni såg?


   
Citera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

hur var de band som ni såg?

Nin var inte alls så bra som förväntat. Depeche ÄGDE! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tenderlies:

Nin var inte alls så bra som förväntat. Depeche ÄGDE! 😀

verkligen! vad lirade dom? några gamla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

verkligen! vad lirade dom? några gamla?

Personal jesus, Walking in my shoes och lite annat. En del nytt som jag inte lyssnat in mig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tenderlies:

Personal jesus

klassiker


   
SvaraCitera

Av de jag såg var Röyksopp och Fever Ray spelningar bäst, enligt mig. Kan ju dock inte garantera att de var bäst rent kvalitetsmässigt - det blir ju lite vinklat så att säga.. jag älskade det hur som helst! 🙂

Depeche var bra. Kanske ett något för stort band för en festivalspelning, och, som många recencenter uttryckt, mycket slit för lite tillbaka för grabbarna. Men de gjorde det riktigt bra, trots ett bortfall på ett par låtar 🙂 (Vilket kanske alltså var ett resultat av att publiken var något ofokuserad.. vad vet jag).

First Aid Kit var grymmegrymma! Dom är så jäkla duktiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

klassiker

Perfekt avslut var det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifeelyou:

Av de jag såg var Röyksopp och Fever Ray spelningar bäst

aah röyksopp är så härliga, men du, fever ray, är inte det karin från the knife som gör sin sologrej


   
SvaraCitera

PlasticNeon:

hej de som var på arvika i år! Snälla berätta för mig som inte var där, hur var de band som ni såg?

Det finns ett festivalforum tillägnat för trådar som den här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tornapart:

Det finns ett festivalforum tillägnat för trådar som den här!

ja jag vet kom på det sen....


   
SvaraCitera

PlasticNeon:

aah röyksopp är så härliga, men du, fever ray, är inte det karin från the knife som gör sin sologrej

Visst är det det! Och hon gör det med bravur. Man kunde tänka sig att det skulle bli en dålig kopia av knife, men det är så jäkla bra. Hon går ju sin egen väg liksom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifeelyou:

Visst är det det! Och hon gör det med bravur. Man kunde tänka sig att det skulle bli en dålig kopia av knife, men det är så jäkla bra. Hon går ju sin egen väg liksom 🙂

Fan vad grymt. Jo jag lyssnade igenom några låtar på youtube för några dagar sedan oc hdet lät ju riktigt nice =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera