Aviseringar
Rensa alla

Åsa romson bör skämmas


Ämnesstartare

Romson om terrordåden i paris. Läs länken innan du läser vidare.JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ DENNA KÄRRING PÅ GRUND AV DETTA. HON BRYR SIG INTE OM MÄNNISKOR FÖR MILJÖN ÄR VIKTIGARE HUR KAN HON VARA I REGERING SOM VICE STATSMINISTER?! Hur ska vi fixa detta?romson_terrorparis650.jpg


   
Citera

hon klantar sig för ofta för att få vara kvar nuförtiden 


   
SvaraCitera

Hmm?


   
SvaraCitera

Å andra sidan så spelar det ingen roll hur vilt terroristerna lever om det inte finns någon hållbar miljö att göra det i, men ja hon kunde ha sagt det vid något annat tillfälle


   
SvaraCitera

Tillochmed jag tänker mig för mer innan jag publicerar något än vad hon gör.


   
SvaraCitera

Det är rätt otroligt att hon verkar tycka att klimattoppmötet är viktigare och av högre prioritet än vad terroristdåden i Paris är


   
SvaraCitera

Tickstart:
Tillochmed jag tänker mig för mer innan jag publicerar något än vad hon gör.

nåväl, du har väl publicerat mer smaklösa grejer än henne. skillnaden är väl att du inte sitter i regeringen.


   
SvaraCitera

Denna regering var och är dömd till att misslyckas. att folk inte inser detta är dock mer skrämmande och pinsamt. Att majoriteten av partiledarna är lite baklänges bör man redan vara medveten om.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nåväl, du har väl publicerat mer smaklösa grejer än henne. skillnaden är väl att du inte sitter i regeringen.

Inte än* 


   
SvaraCitera

Vad kan mer begära av en miljöpartist? Hoppas sannerligen inte att alla MP-nissar är lika hjärndöda som Romson därför då är det ett bevis för att onekligen intelligensnivån bland svenskarna har sjunkit. Om det nu är svenskar som röstar på MP?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Vad kan mer begära av en miljöpartist? Hoppas sannerligen inte att alla MP-nissar är lika hjärndöda som Romson därför då är det ett bevis för att onekligen intelligensnivån bland svenskarna har sjunkit. Om det nu är svenskar som röstar på MP?

Hon kommer bli bortröstad nästa val, Inte ens mp kan tolerera henne


   
SvaraCitera

Jötunheimer: Hon kommer bli bortröstad nästa val, Inte ens mp kan tolerera henne

Då kan hon göra följe med en viss Herr Löfven därför han lär väl vara ett minne blott efter nästa riksdagsval.


   
SvaraCitera

Niklas:

Inte än* 

Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Var det hennes första reaktion? Skillnad på om hon har kommenterat händelsen innan det eller ej. 


   
SvaraCitera

Det var inte så att hon tweetade relativt tidigt under de pågående händelserna att hon inte hade fått grepp om omfattningen än? 

//Åsaromsonförsvarare


   
SvaraCitera