Aviseringar
Rensa alla

Åsa romson bör skämmas


Tycker att just det var rätt rimligt att säga. 
När en våg av terrordåd hotas dra igång är det väldigt riskabelt att många mäktiga människor samlas på ett sådant sätt.

Sedan föraktar jag henne i övrigt men idioter kan säga saker som inte är idiotiska. Faktiskt.


   
SvaraCitera

rotorblad:
Tycker att just det var rätt rimligt att säga. 
När en våg av terrordåd hotas dra igång är det väldigt riskabelt att många mäktiga människor samlas på ett sådant sätt.

Sedan föraktar jag henne i övrigt men idioter kan säga saker som inte är idiotiska. Faktiskt.

Vad jag förstått så handlar det mer om tolkningen att hon tycker att klimatmötet är viktigare att skydda än att bry sig om terrordådet som skedde. 


   
SvaraCitera

Så svenska folket väljer idioter till maktpositioner och förundras sedan när idioterna säger idiotiska saker? Hmm..


   
SvaraCitera

Gruvann:

Vad jag förstått så handlar det mer om tolkningen att hon tycker att klimatmötet är viktigare att skydda än att bry sig om terrordådet som skedde. 

Mm. Beror nog mycket på hur man tolkar och så ja.


   
SvaraCitera

rotorblad:

Mm. Beror nog mycket på hur man tolkar och så ja.

Fast jag vet inte, men förstod det som att det tolkas så iaf på "alla delningar på facebook"

Högst oklart alltså. 


   
SvaraCitera

Gruvann:

Fast jag vet inte, men förstod det som att det tolkas så iaf på "alla delningar på facebook"

Högst oklart alltså. 

Ja, känns bara orimligt att bli så rosenrasande över något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Ja, känns bara orimligt att bli så rosenrasande över något sådant.

Hon bryr sig mer om sitt jävla hippiemöte än om döda människor, det är därför jag blir så förbannad


   
SvaraCitera

Inte direkt första gången... -.-


   
SvaraCitera
mens
 mens

Hon måste ju vara pragmatisk. Klimatmötet är superviktigt, dock är det ju ngt som vore bättre om det kunde hållas elektroniskt pga all miljöförstöring som sker när de ska ta sig dit och alla pengar och resurser som måste till. Hennes grammatik och festliga syftningsfel är ju ngt i hästväg dock. Hoppas att hon hade twittrat ngt annat innan, ja.


   
SvaraCitera

Jag har vänner som röstade på MP i sista riksdagsvalet men tom de har tänkt om. 


   
SvaraCitera