Aviseringar
Rensa alla

Åsa Romson säger att 9/11-2001 var en olycka!


seasaw

tkr folk är orimligt orättvisa med att döma ut henne så snabbt


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Så länge det är ett genuint fel så tycker jag inte att man bör haka upp sig på det

Fast det handlade inte om bara ett enkelt fel. Hade det varit det hade hon bett om ursäkt direkt efteråt, men det gjorde hon inte utan försökte istället bortförklara sig genom att hävda att hon syftade på det som de "stackars" muslimerna fick utstå efteråt. Som om det skulle stå i någon som helst proportion till vad alla offren för 9/11 och deras anhöriga fick utstå.

InABox:

Ja.

Det tror jag inte du hade. Tror snarare det hade låtit ungefär såhär från dig. "SD visar åter igen upp sitt bruna förflutna genom att förringa offren för det nazistiska och högerextrema våldet"

seasaw:
tkr folk är orimligt orättvisa med att döma ut henne så snabbt

Verkligen inte. Hon har fått alldeles för många chanser. Detta är inte första gången hon gör bort sig både nationellt och internationellt. Kom ihåg att hennes första reaktion efter terrordåden i Paris var oron inför att klimattoppmötet ev skulle ställas in. Hon har inte i politiken att göra och än mindre i regeringen.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Hon är ganska snygg tycker jag dock. 


   
SvaraCitera

howdoyoudo: Det tror jag inte du hade.

Varför frågar du ifall du inte tänker acceptera svaret.


   
SvaraCitera

InABox:

Varför frågar du ifall du inte tänker acceptera svaret.

Ville se om du var ärlig.


   
SvaraCitera

howdoyoudo: Ville se om du var ärlig.

Fast det kan du ju uppenbarligen inte avgöra.


   
SvaraCitera

howdoyoudo: Fast det handlade inte om bara ett enkelt fel. Hade det varit det hade hon bett om ursäkt direkt efteråt, men det gjorde hon inte utan försökte istället bortförklara sig genom att hävda att hon syftade på det som de "stackars" muslimerna fick utstå efteråt. Som om det skulle stå i någon som helst proportion till vad alla offren för 9/11 och deras anhöriga fick utstå.

Menar du att de över 26 000 döda civila inte är någonting gentemot de 2 900 som dog i 9/11? Jag är inte förvånad.


   
SvaraCitera

golem: Menar du att de över 26 000 döda civila inte är någonting gentemot de 2 900 som dog i 9/11? Jag är inte förvånad.

Menar du att det dog 26.000 civila i Sverige efter 9/11?


   
SvaraCitera

Alla brott som begåtts emot männsikor är olyckor jämfört med vad dinosariuerna fick utstå.


   
SvaraCitera

howdoyoudo:

Menar du att det dog 26.000 civila i Sverige efter 9/11?

Du nämnde inget om Sverige.


   
SvaraCitera

golem:

Du nämnde inget om Sverige.

Nej, jag trodde inte jag behövde vara så övertydlig då det var Sverige Romson pratade om.


   
SvaraCitera

Smilen:
Hon är ganska snygg tycker jag dock. 

söt tkr jag, påminner om en nallebjörn 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

S3ON:

söt tkr jag, påminner om en nallebjörn 

Ja lite


   
SvaraCitera

Smilen:

Ja lite

asa-romson.jpg

guuuuh vad göllig 


   
SvaraCitera

Vad hände den 9:e november..?


   
SvaraCitera