Aviseringar
Rensa alla

Åsa Romson vägrade skaka hand med Jimmy Åkesson



   
Citera

Det känns överflödigt. Visst kan man ta ställningstagande emot något men med tanke på att MP överlag är ett så pass lamslaget mähä- parti har jag svårt att se denna handling ha någon form utav slagkraft. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Såg det för några dagar sen. Väldigt respektlöst. Speciellt från Vice statsministern. Motståndsägare eller inte, sånt beteende hör inte till riksdagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man undrar nästan om Åsa Romson gör allt för att bli så impopulär som möjligt hos svenska folket. 


   
SvaraCitera

Det är väl Jimmy som borde vägra skaka hand med den där nazisten? Hon har ju med sin avskyvärda jämförelse häromveckan bevisat att hon hatar judar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte det är ett moget beteende för någon i riksdagen.


   
SvaraCitera

båda kan gå o drunkna nånstans


   
SvaraCitera

aristoteles:
Jag tycker inte det är ett moget beteende för någon i riksdagen.

ej moget beteende inom ett yrke öht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Det känns överflödigt. Visst kan man ta ställningstagande emot något men med tanke på att MP överlag är ett så pass lamslaget mähä- parti har jag svårt att se denna handling ha någon form utav slagkraft. 

😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte varje dag man ser führern med "skägg". 

original.jpg?id=1285602


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

silver judas: ej moget beteende inom ett yrke öht

Nä faktiskt inte. Man kan ju tycka att våra ledare borde föregå med gott exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, det är väl inte ett särskilt respektfullt bemötande . Bättre kan man vänta sig av vilken vuxen, mogen människa som helst. Tråkigt att hon sätter sådan standard. 


   
SvaraCitera

Proteus: Jimmy 

Jimmie*, blev lurad av trådrubriken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart får man ogilla saker men att visa det på detta vis tycker jag bara är väldigt omoget. Så beter man sig inte i riksdagen ....


   
SvaraCitera
time
 time

Är det bara jag som tycker att man har rätt att tacka nej till kroppskontakt om man inte känner för det? 


   
SvaraCitera