Aviseringar
Rensa alla

Asexuell?


Ämnesstartare

Mollybolly: Och nej, jag är inte oskuld.

Så du har haft sexlust innan?? Eller låg du mot din vilja? 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så du har haft sexlust innan?? Eller låg du mot din vilja? 🙁 

Låg väl mer för att prov bara. :p För att veta och inte skämmas över oskuldhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Låg väl mer för att prov bara. :p För att veta och inte skämmas över oskuldhet.

Kan man skämmas över något man inte har uppnått när man inte har intresse av det??

Jag skäms över att jag är fattig, för att jag vill vara rik.. Hade jag varit fattig med fri vilja hade jag i skämts.. 

vi kan ta ett annat exempel: Jag vill inte & har aldrig varit på krogen (är 20+).. I min sits hade du skämts eller? 


   
SvaraCitera
Vision

Mollybolly:

Ja, det kanske hjälper. Finner dock inget nöje i med att pilla. :/ Fasiken vad tråkig jag är! Folk undrar oftast hur jag klarar mig, men jag känner ju ingen större lust till att göra det heller, haha. :') 

pröva att ta hjälp av duschen Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

pröva att ta hjälp av duschen Blink

Haha, har jag gjooort. 😉 Men tack för tipset!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter fruktansvärt dumt att göra något man inte är sugen på. Har man ingen lust att onanera eller ha sex, då skall man inte tvinga sig till det. Kommer säkerligen bara minska ens lust ännu mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kan man skämmas över något man inte har uppnått när man inte har intresse av det??

Jag skäms över att jag är fattig, för att jag vill vara rik.. Hade jag varit fattig med fri vilja hade jag i skämts.. 

vi kan ta ett annat exempel: Jag vill inte & har aldrig varit på krogen (är 20+).. I min sits hade du skämts eller? 

Ja, det kan man väl... Antar jag? Grejen är att... Jag har social fobi. När man har det så är det skam som är den stora grejen. Alltså, för mig är nog skam lite överallt faktiskt. :/ Skäms över lite vad som. Kan inte ta på mig vad som helst o.s.v. ''Undra vad dom andra tycker''

Ditt andra exempel: Ja, jag hade skämts, fast inte för just grejen, utan mer för att jag just har SF. Jag gillar inte alkoholsmaken, så jag har inte heller något intresse av krogen. Men då är jag rädd för att personer tycker jag är tråkig o.s.v. eller mesig eller ngt. Alltså, egentligen bryr jag mig inte. Jag står för att jag inte gillar det och jag tänker inte dricka bara för att vara som alla andra om jag inte tycker det är gott. Jag kan dricka cider o.s.v., men då tycker jag att det är gott. Andra anledning till varför jag skulle skämmas är för att jag kanske inte ens har ork/mod att gå in på krogen. :/ 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:
Låter fruktansvärt dumt att göra något man inte är sugen på. Har man ingen lust att onanera eller ha sex, då skall man inte tvinga sig till det. Kommer säkerligen bara minska ens lust ännu mer.

Ja, förmodligen. 🙂 Jag brukar inte pilla eller ligga, så. 🙂 Jag klarar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Good for you! Bara töntar som försöker få dig att ändra på dig bara för att det inte passar deras syn på saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly: Alltså, egentligen bryr jag mig inte. Jag står för att jag inte gillar det och jag tänker inte dricka bara för att vara som alla andra om jag inte tycker det är gott.

Ett steg i taget, du kan nog komma över din fobi tillslut ska du se! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:
Good for you! Bara töntar som försöker få dig att ändra på dig bara för att det inte passar deras syn på saken.

🙂 Och jag gör ju inget mot min vilja, just bara att det är jobbigt när saker går i kras, för en sån anledning. 🙂 Thnx mah friend!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ett steg i taget, du kan nog komma över din fobi tillslut ska du se! 

Ja, en del, väldigt mycket har redan släppt. Men det är ju en del kvar och jag går i behandling. 🙂 


   
SvaraCitera

Jag har typ känt så ett tag. Men de kan går i perioder har jag hört. Saker som stress, deprissioner osv kan påverka såntdär.

Jag skulle lugnt tänka mig ett förhållande utan sex. Iaf nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungådum:
Jag har typ känt så ett tag. Men de kan går i perioder har jag hört. Saker som stress, deprissioner osv kan påverka såntdär.

Jag skulle lugnt tänka mig ett förhållande utan sex. Iaf nu

Ja, men jag känner som dig. Ett förhållande utan sex. :p Haha. 


   
SvaraCitera

Strunta i sexuella grejer tills du vill :sssssss 


   
SvaraCitera