Aviseringar
Rensa alla

asiatisk mat(L)


Ämnesstartare

OF 5:

mycket. man blir ju inte sjuk iaf

Nä hoppas jag inte[n]


   
SvaraCitera

hemmagjorda vårrullar?


   
SvaraCitera

Sovande:

Nä hoppas jag inte

var förkyld en gång och då fick jag mat som hon tyckte var stark sen kändes det som att hjärnan skulle rinna ut men sen var jag frisk dagen efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

hemmagjorda vårrullar?

[shake]

OF 5:

var förkyld en gång och då fick jag mat som hon tyckte var stark sen kändes det som att hjärnan skulle rinna ut men sen var jag frisk dagen efter

En av min morsas kompis är japan eller nått när jag var as sjuk så fick jag en as äcklig men jätte bra medecin funk perfekt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

var förkyld en gång och då fick jag mat som hon tyckte var stark sen kändes det som att hjärnan skulle rinna ut men sen var jag frisk dagen efter

Annars praktist [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kinesmat är gött (fritera fläskfilé = win)

wakajwaka:

jordnötssås:

Skriv inte jordnötssås om jag har möjlighet att läsa det! jag avskyr jordnötssås och kan inte ens tänka på det efter en viss incident.. [no-no]


   
SvaraCitera

The Offer:

Skriv inte jordnötssås om jag har möjlighet att läsa det! jag avskyr jordnötssås och kan inte ens tänka på det efter en viss incident.. [no-no]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

l

Ahh! My eyes!

Brb, ska spy lite [blush]


   
SvaraCitera

Typ allt, men mer kryddat^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pröva att laga sushi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Pröva att laga sushi.

Vågar inte[n]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Vågar inte[n]

Lägg av, klart du ska prova. [y] Att få till riset är knepigt, du får berätta hur du gör när du lyckats. Har bara pröva en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Lägg av, klart du ska prova. Att få till riset är knepigt, du får berätta hur du gör när du lyckats. Har bara pröva en gång.

Men jag brukar inte vara så förtjust i fisk och sedan rå hmm blää låter det som man jag har inte testat så :O?

Btw är det dyrt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men himmel? Du måste smaka på sushi, det är typ allmänbildning. 🙂
Själv tänker jag inte så mycket på att det är fisk.
Det är en upplevelse att äta sushi (det bör vara iaf).. Sitta och ta det lugnt, dricka misosoppa och te, ta en nigiri, käka lite ingefära mellan bitarna.. prata..

Nej, inte dyrare än annat. Det varierar beroende på antal bitar och restaurang. 50-130 kr får man räkna med.


   
SvaraCitera