Aviseringar
Rensa alla

åsikter elciggaretter?!


Ämnesstartare

Hejsan, jag skulle bli glad om ni är villiga att dela med er av era synpunkter om elciggaretter. Det är nämligen såhär att jag slutat röka ''brinnande ciggaretter'' HELT, och istället röker elcigg. Men nu finns det massa disskutioner om att elcigg är sämre än vanliga ciggaretter (man vet inte vad dem innehåller förutom nikotin) & att det inte borde få bli lagligt eftersom att det är en ny inkörsport till nikotion osv. Försöker såklart sluta med elcigg också men det är inte det lättaste då jag rökt i 5 år.


   
Citera

Ska man röka gör man det fullt med riktig KOL som följd eller så låter man bli det är min åsikt.


   
SvaraCitera

Finns ju ecigg utan nikotin med bara smak


   
SvaraCitera

Tycker nånstans det är löjligt att man efter att gladeligen dragit i sig vanliga cigg dagligen oroar sig för ohälsosamma tillsatser i ecigg...........


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Finns ju ecigg utan nikotin med bara smak

det är nikotinet jag behöver samt vanan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Tycker nånstans det är löjligt att man efter att gladeligen dragit i sig vanliga cigg dagligen oroar sig för ohälsosamma tillsatser i ecigg...........

Det kan du tycka om du vill, men jag försöker i alla fall bättra mina ohälsosamma vanor!


   
SvaraCitera

tycker allt som leder till att jag i mindre utsträckning behöver stå ut med cigarettrök är kalasbra


   
SvaraCitera

ej testat, smakar det verkligen som cigg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
tycker allt som leder till att jag i mindre utsträckning behöver stå ut med cigarettrök är kalasbra

awesome Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
ej testat, smakar det verkligen som cigg?

finns ju olika smaker, allt från himmel och jord. Finns allt från jordgubb till marijuana men sedan finns det även olika slags ciggaret smaker! Söt


   
SvaraCitera
reben

töntigt det e väl inte lika farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
töntigt det e väl inte lika farligt

Vet man ju inte eftersom att allmänheten ej vet vad elcigg inehåller, dem kan säga så mycket om vad som inte finns i tillexempel tjära, men man vill ju faktiskt veta vad det faktiskt är man andas in Oskyldig


   
SvaraCitera
reben

iatebaronxoxo:

Vet man ju inte eftersom att allmänheten ej vet vad elcigg inehåller, dem kan säga så mycket om vad som inte finns i tillexempel tjära, men man vill ju faktiskt veta vad det faktiskt är man andas in Oskyldig

förvisso, men det gör inte att d ser mindre töntigt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

förvisso, men det gör inte att d ser mindre töntigt ut

jag gillar töntigt!


   
SvaraCitera