Aviseringar
Rensa alla

Åsikter och kommentarer om den nya menydesignen


Ämnesstartare

Knarko:

att komma till texterna när man trycker på loggan?
känns väldigt fail då det är startsidan man ska komma till då

Det var meningen att enbart julavdelningsknappen skulle leda dit, vi fixar det!

Baader_Meinhof:

Känner spontant: NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ

Ni får gärna motivera, det är svårt att göra något åt det annars.

Och som "respons" säger, tänk på att det kan ta lite tid att vänja sig vid en ny design.


   
SvaraCitera

Jag kanske är efter men... Ska det stå "Sveriges största informationssajt om hälsa och välmående"? Bilden har ju ändrats.


   
SvaraCitera

Fult, fruktansvärt fult.


   
SvaraCitera

Visningsbilden uppe i vänstra hörnet är så liten att det känns fullständigt meningslöst att alls ha den där. Ser inte heller varför menylisten måste vara jättestor trots att det är mindre text som ska rymmas på den nu. Eh, och det känns mycket jobbigare att titta högt uppe i vänstra hörnet för svar och dylikt.


   
SvaraCitera

Färgen anpassas inte efter temat, är det meningen att det ska vara så? [sad] Vill inte ha blå meny till mitt fina gröna tema.

Och ja, saknar också gamla loggan, jag kommer alltid att HATA den lilla "ååhh vi är sveriges störta informationssajt om hälsa och välmående", fy.


   
SvaraCitera

Alexander Danling:

Det är meningen - om du läser på det röda bandet på högersidan står det "Besök vår julavdelning". Så det är dit man kommer när man klickar på loggan.

Lämpligt vore att dela upp header-bilden i två då. Att logotypen leder till förstasidan är naturligt för de flesta, himla dumt att plötsligt bryta det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Jag kanske är efter men... Ska det stå "Sveriges största informationssajt om hälsa och välmående"? Bilden har ju ändrats.

Det fattas ett S ja [smile]
Bra att ni hjälper till med buggarna!


   
SvaraCitera

Eller nä, det känns för jobbigt.


   
SvaraCitera

visst den är väl okej, men undrar mest varför umit spenderar en massa pengar på sånthär trots att ni går med typ enorma förluster varje år[sad]


   
SvaraCitera

Erik Nahlén:

Ni får gärna motivera, det är svårt att göra något åt det annars.

Jag behövde tid för att samla mig, kom med lite bättre där uppe.[blush]


   
SvaraCitera

Älskar den nya bakgrunden på flower-power-temat
men ja, irriterande att det tar någon smula längre tid att hitta till senaste
edit: eller nä, "till senaste" i botten på trådar fanns fortfarande kvar så accepterar det


   
SvaraCitera

Alexander Danling:

Det är meningen

Erik Nahlén:

Det var meningen

Aha
dock dumt när man är van vid att komma till startsidan när man trycker där 😛
så hoppas det ändras tillbaka sen när juletiden är förbi!


   
SvaraCitera

Erik Nahlén:

dropdownmeny

JÄTTEFUUL, KLUMPIG, VÄRDELÖS, OACCEPTABEL, HEMSK, HORRIBEL, ÅNGEST.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

visst den är väl okej, men undrar mest varför umit spenderar en massa pengar på sånthär trots att ni går med typ enorma förluster varje år

Numera är ungdomar.se och Youmeet helt separata bolag. Ungdomar använder enbart Youmeet som teknikleverantörer.


   
SvaraCitera

Erik Nahlén:

Numera är ungdomar.se och Youmeet helt separata bolag. Ungdomar använder enbart Youmeet som teknikleverantörer.

aha va bra :$ [party]


   
SvaraCitera