Aviseringar
Rensa alla

Åsikter om dubbla tungpiercingar


Ämnesstartare

Tycker ni att det är trashy med dessa tungpiercingar eller är det typ coolt/häftigt/snygg/fult? Skulle ni slampstämpla en person med sånna piercingar eller tänka tankar som 'den måste va bra på/ vill ha oralsex och att kyssas'. Eller skriv era åsikter om venoms (dubbla tungpiercingar).Bilderna är tagna från tumblr
image.jpeg
image_0.jpeg


   
Citera

Fult.

Nigga pls, slampstämpla?


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: slampstämpla?

uh sluta med sådana där kvinnoförnedrande uttryck 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

uh sluta med sådana där kvinnoförnedrande uttryck 

Sorry, men kom inte på något bättre som beskrev det jag mena och tyvärr så blir människor slampstämplade.. 


   
SvaraCitera

GayKitti:

Sorry, men kom inte på något bättre som beskrev det jag mena och tyvärr så blir människor slampstämplade.. 

ja och det är ngt vi måste motarbeta 


   
SvaraCitera

tycker att samtliga piercingar ser förjävliga ut


   
SvaraCitera

Enligt mig så är det fint och "coolt". Wtf, slampstämpla? Att du ens kom på det..


   
SvaraCitera

Herregud vad barnsliga folk är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:
Herregud vad barnsliga folk är.

Hur menar du nu? 


   
SvaraCitera

GayKitti:

Hur menar du nu? 

Att folk blir sura över dina ordval


   
SvaraCitera

förbannat dumt ställe o ta hål på... tänk på att du ska äta med hål i tungan liksom.. nej navel o öra o möjligtvis läppar är snyggare annars måste man ju gå runt o lipa för att folk ska se den


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

uh sluta med sådana där kvinnoförnedrande uttryck 

Jag?...


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Jag?...

ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
förbannat dumt ställe o ta hål på... tänk på att du ska äta med hål i tungan liksom.. nej navel o öra o möjligtvis läppar är snyggare annars måste man ju gå runt o lipa för att folk ska se den

Men om jag piercar tungan så har jag ju stavar i? Det är ju inte direkt så att maten kommer i hålen ahhah. Och piercingar är någonting för att en själv ska känna sig fin. För mig är det är stort intresse (även liksom extrem body modifikation). Men vet inte om jag kommer känna mig fin om andra tycker att det är en världigt sexuell och 'slampig' piercing. O för övrigt tillåter inte mina föräldrar mig att pierca läppen eller näsan. Och navel har jag redan men var tvungen och ta ut den pga emigrering. 


   
SvaraCitera

mat fastnar jo


   
SvaraCitera