Forumet - Åsikter om mig

Åsikter om mig

212 0 55
Tja, nu är det flera minuter sedan jag plagierade en uppmärksamhetstråd så tänkte att jag skulle göra en till, mitt ego behöver det [cool].

Vill veta vad folk tycker om mig, från er som träffat mig irl (Ifall någon nu gjort det [rolleyes]) vill jag ha både en UM/MSN-version och en irl-version. [smile]

Vacker musik:

Spana också in:

Matilda1988:

MSN-fisk: Bra person som ofta är vaken vilket uppskattas!!
IRL-fisk: Tyst fisk som jag SKA trippa med nångång [y]

[smile]

fruitpunch:

Bra låtval där.

You've got to make it sexy, hips and nips, otherwise I ain't eatin'

Bluff:

Du är lurig, sånt är roligt.

Lurig?

sculptura:

Jo, du är väl bra, mindre irriterande och trollande än många andra.

[smile]
Genius GZA:

Måste erkänna att jag ogillar dig. Mest pga den här fjantiga "Övermännisko"-grejen du bedrivit, att du skulle vara någon slags övermänniska pga av att du har social fobi och är weird.

Det är paradoxer, och jag kan inte minnas att jag har pratat överdrivet mycket om övermänniskor med det här kontot, men det är möjligt. Och att inte ta mig seriöst i alla sammanhang borde stå med i reglerna. [smile]

För övrigt, vem är du? Du verkar ju ha en aning om mina verk här i alla fall.
Viljans Triumf:

Det är paradoxer, och jag kan inte minnas att jag har pratat överdrivet mycket om övermänniskor med det här kontot, men det är möjligt. Och att inte ta mig seriöst i alla sammanhang borde stå med i reglerna.

Mja, var ditt/din förra konto/t (Vet ej hur många du haft) där du höll på med den propagandan.

Viljans Triumf:

För övrigt, vem är du? Du verkar ju ha en aning om mina verk här i alla fall.

Tim. [smile]