Aviseringar
Rensa alla

Åsikter om mig


Ämnesstartare

Mitt ego är inte tillfredställt än[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste erkänna att jag ogillar dig. Mest pga den här fjantiga "Övermännisko"-grejen du bedrivit, att du skulle vara någon slags övermänniska pga av att du har social fobi och är weird.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Måste erkänna att jag ogillar dig. Mest pga den här fjantiga "Övermännisko"-grejen du bedrivit, att du skulle vara någon slags övermänniska pga av att du har social fobi och är weird.

Det är paradoxer, och jag kan inte minnas att jag har pratat överdrivet mycket om övermänniskor med det här kontot, men det är möjligt. Och att inte ta mig seriöst i alla sammanhang borde stå med i reglerna. [smile]

För övrigt, vem är du? Du verkar ju ha en aning om mina verk här i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fax!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Fax!

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Det är paradoxer, och jag kan inte minnas att jag har pratat överdrivet mycket om övermänniskor med det här kontot, men det är möjligt. Och att inte ta mig seriöst i alla sammanhang borde stå med i reglerna.

Mja, var ditt/din förra konto/t (Vet ej hur många du haft) där du höll på med den propagandan.

Viljans Triumf:

För övrigt, vem är du? Du verkar ju ha en aning om mina verk här i alla fall.

Tim. [smile]


   
SvaraCitera

Du verkar ha en skön på allting, man skulle kunna säga cynisk men är ändå något mer. Något mystiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Mja, var ditt/din förra konto/t (Vet ej hur många du haft) där du höll på med den propagandan.

Ja, fiskens personlighet gick överstyr och blev dryg efter ett tag, därför valde jag att skapa ett nytt konto som inte var 50% troll.

Genius GZA:

Tim. [smile]

Ok [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Du verkar ha en skön på allting, man skulle kunna säga cynisk men är ändå något mer. Något mystiskt!

Tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte bättre om dig som bitter och tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Tyckte bättre om dig som bitter och tråkig.

Sällan man hör någon som uppskattar tråkighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Sällan man hör någon som uppskattar tråkighet

Antar att jag är one of a kind. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Antar att jag är one of a kind. [wink]

Känn dig utesluten från samhället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

märklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

märklig.

Tack [smile]


   
SvaraCitera