Aviseringar
Rensa alla

Åsikter om sig själv?


Ämnesstartare

upponer:

jag har också väldigt svårt med de[shake] det har blivit så att jag har väldigt svårt att vara mig själv nu..eftersom jag inte riktigt vet vem jag är. Jag blir osäker av allt runt omkring mig av alla personer.. t.ex.

Precis!..

upponer:

så går jag runt och tänker på vad personer tycker om mig.. jag vet inte varför det ha blivit så.. vet inte vart de började.. men de går liksom inte sluta tänka på det. det har liksom blivit en vana att tänka så. och det är väldigt jobbigt.. kanske är mitt eget fel. men jag vill inte ha det så. ja

hur gammal är du? Jag var väldigt mycket så när jag var 13-15 år och kanske längre än så men det berodde på förändringar av olika slag... jag blev chockad och orolig och var ofta ledsen. Men jag är en sådan person av naturen, kan bli ganska orolig och ängslig av mig. min mamma är så med. du kanske får lära dig att acceptera denna sida av dig eller så kanske du kan försöka förändra ditt tankesätt.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Majoriteten av alla trådar du skapat på detta forum handlar om det. [tired]

Jag tycker inte att du är en bra moderator, som utesluter andra personer och dömer dem. vad jag vet har jag aldrig skrivit något negativt om dig. jag tycker inte om såna personer som du verkar vara, gillar inte såna som ger en negativ respons jämt och ständigt (känner igen vissa personer i verkligheten i sättet du skrivit i trådar jag skapat..). [smile]


   
SvaraCitera

Vet att du tycker om att tvätta iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vet att du tycker om att tvätta iaf.

Vad grundar du det på? Knappast en korrekt iakttagelse av dig då den inte är sann. Jag tycker inte om att tvätta. Det är stressande, men det är bättre än att tex diska enligt mig..


   
SvaraCitera

Sa ra:

Vad grundar du det på?

Fel grunder. Bli arg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Fel grunder. Bli arg!

[mad]


   
SvaraCitera

Jag har samma bild av mig själv som de andra har av mig.

Skulle någon ogilla mig av nån konstig anledning så är den personen störd i huvet, dvs, inte värd att bry sig om.


   
SvaraCitera

Angeleyes:

Skulle någon ogilla mig av nån konstig anledning så är den personen störd i huvet, dvs, inte värd att bry sig om.

Då jag för det mesta är en snällis. Kör inte över folk längre.


   
SvaraCitera

isola:

Då jag för det mesta är en snällis. Kör inte över folk längre.

jaa så menade jag också, e också snäll irl


   
SvaraCitera

Angeleyes:

jaa så menade jag också, e också snäll irl

Ahmen vi är ju snälla här också, kanske lite tuffa liksom ibland, men snälla är viju


   
SvaraCitera

isola:

Ahmen vi är ju snälla här också, kanske lite tuffa liksom ibland, men snälla är viju

sant [y]


   
SvaraCitera

Sa ra:

Varför svara du och tog dig tid

Tyckte synd om dig.

Sa ra:

utan de flesta har negativa tankar om mig ändå får jag reda

Den enda man kan ändra på är sig själv.
Vet att jag borde säga något klatschigt som "var dig själv". Men du kanske beter dig inställsamt eller oartigt mot människor du träffar. Då har de inte "fel" bild av dig, utan du är bara inte medveten om hur du uppfattas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ahmen vi är ju snälla här också, kanske lite tuffa liksom ibland, men snälla är viju

nej


   
SvaraCitera

Sa ra:

nej

vaaaaaaaaaaaaaaa vrf ej snälla ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SlitMinSjälITrasor:

Tyckte synd om dig.

bra... men jag uppfattade det inte så.. men det var ju bra, antar jag?

SlitMinSjälITrasor:

Men du kanske beter dig inställsamt eller oartigt mot människor du träffar.

bryr mig inte om människor jag nyligen träffat. Detta handlar om personer som tror sig veta hur jag är, och sen när jag säger vad jag tycker om saken spelar det ingen roll, de har liksom redan bestämt sig.
Och nej: jag är en ytterst trevlig tjej, inte den som pratar mest, men trevlig och öppen. Det är jag iochförsig hela tiden, men efter ett tag börjar många snacka skit bakom ryggen om mig. är jag verkligen sån? tänker jag, jag kan inte tro det.. jag anförtror mig till mina (riktiga) vänner och de är på min sida såklart, då jag inte gjort något fel. Men ändå, vet seriöst inte vad jag ska göra av dessa kommentarer. De hamnar i "bakhuvudet" och gör mig osäkrare även om jag inte försöker ta åt mig.

Tex fick jag höra senast idag att 2 st hade läst min BLOGG och bildat mig en uppfattning om mig där igenom? Ehm, va? en har varit en nära vän till mig, hon hatar mig nu, en är en bekant endast.
Så till exempel: vad jag skriver om min blogg (hänger aldrig ut någon, skriver endast i koder, men jag är självutlämnande ibland kanske men jag skriver alltid för min egen skull och vad jag känner.) dömer folk mig för.


   
SvaraCitera