Aviseringar
Rensa alla

Ask me anything! (carolineelisabeth95)


Zatzumaz:

nej jag tycker att han är riktigt dålig, men jag röstar ju på hans åsikter, inte hans retoriska kunskaper

anser du att den delade föräldraförsäkringen skall vara lagstadgad? 


   
SvaraCitera

Zatzumaz:

inget speciellt...jag får ju inte lägre IQ pga det liksom. Jag trodde dessutom att det var SD som hade det?

Nej men det betyder att du stödjer ett idiotparti


   
SvaraCitera

Zatzumaz:

Jimmie Åkesson är ju typ den enda i partiet utan kriminellt förflutet känns det som...dessutom är det inte okej att säga "alla muslimer ska ut", kommer att tänka på en man som en gång sa "alla judar måste bort.."

Åh nej, de fick dig till slut ändå alltså med sin propaganda. Tragiskt. En stjärna har fallit. Gråter

Båda sakerna du nämner i inlägget är förresten inte sant överhuvudtaget. Men men, jag hör väl av mig nästa gång det vankas val. Du är för smart för sjuklövern Caroline.  Tumme ned


   
SvaraCitera
mynona

vad tycker du om färgen orange?
vilket sminkmärke är din favorit?
vilka fem umare står du närmast?
Vilken var/är din favoritserie (dvs serietidning, som i Kalle anka och liknande)?
Vilken tidsepok är din favorit när du ska se filmer som utspelar sig i historisk tid?
vad tycker du om lush' kosmetiska produkter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

anser du att den delade föräldraförsäkringen skall vara lagstadgad? 

nej

N.W:
Åh nej, de fick dig till slut ändå alltså med sin propaganda. Tragiskt. En stjärna har fallit. Gråter

Båda sakerna du nämner i inlägget är förresten inte sant överhuvudtaget. Men men, jag hör väl av mig nästa gång det vankas val. Du är för smart för sjuklövern Caroline.  Tumme ned

haha puss puss

mynona:
vad tycker du om färgen orange?
vilket sminkmärke är din favorit?
vilka fem umare står du närmast?
Vilken var/är din favoritserie (dvs serietidning, som i Kalle anka och liknande)?
Vilken tidsepok är din favorit när du ska se filmer som utspelar sig i historisk tid?
vad tycker du om lush' kosmetiska produkter?

gillar orange 😀 går medieteknik och vår färg på universitetet är orange, klart man gillar den då liksom 😉

hmm..det vet jag knappt, vet inte vilka produkter jag använder, det är lite allt möjligt, tar något som ser bra ut bara, använder bara mascara och ibland kajal 

Skulle nog säga Reto (han heter väl maryi*någonting nu*), sen vet jag inte riktigt, pratar inte med några andra typ

Kalle Anka, utan tvekan

Sent 1700-tal till sent 1800-tal

Sådär, de är bra i början men efter ett tag blir de inte alls bra. Jag använde en salva som heter "dream cream" till mina eksem på händerna. Det första halvåret var det värsta mirakelkrämen, men händerna blev beroende av krämen (huden sprack upp om jag inte använde den) och sen efter ett tag sprack huden upp även om jag använde den..inte så kul


   
SvaraCitera

Zatzumaz:

nej

haha puss puss

gillar orange 😀 går medieteknik och vår färg på universitetet är orange, klart man gillar den då liksom 😉

hmm..det vet jag knappt, vet inte vilka produkter jag använder, det är lite allt möjligt, tar något som ser bra ut bara, använder bara mascara och ibland kajal 

Skulle nog säga Reto (han heter väl maryi*någonting nu*), sen vet jag inte riktigt, pratar inte med några andra typ

Kalle Anka, utan tvekan

Sent 1700-tal till sent 1800-tal

Sådär, de är bra i början men efter ett tag blir de inte alls bra. Jag använde en salva som heter "dream cream" till mina eksem på händerna. Det första halvåret var det värsta mirakelkrämen, men händerna blev beroende av krämen (huden sprack upp om jag inte använde den) och sen efter ett tag sprack huden upp även om jag använde den..inte så kul

Inte jag geller 🙂 


   
SvaraCitera

Kan du höra skillnad på techno och house?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Kan du höra skillnad på techno och house?

Jaa 🙂 


   
SvaraCitera

Zatzumaz: Jaa 🙂

Vilken är den äldsta filmen du gillar?
Föredrar du tåg eller buss?
Tittar du på Fotbolls-EM?
När var du senast riktigt arg?


   
SvaraCitera

Har du hört talas om TRÄFFEN? 


   
SvaraCitera

😀   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Vilken är den äldsta filmen du gillar?
Föredrar du tåg eller buss?
Tittar du på Fotbolls-EM?
När var du senast riktigt arg?

Jaa du...Snövit kanske? 🙂 
Resor under 2 h - buss, annars tåg 
Nae, såg bara matchen mellan Italien och Sverige
Oj...vad svårt..kanske några veckor sen, kommer inte alls ihåg 

bitter:
Har du hört talas om TRÄFFEN? 

Nope :/


   
SvaraCitera

Hur är läget? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Hur är läget? 🙂

Bara bra 🙂 


   
SvaraCitera